Aanmelden bij de server imap.proximus.be is mislukt

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Muske
Lid geworden op: 15 dec 2005, 19:54

19 nov 2021, 19:12

Beste,
Als ik mijn e-mails wil lezen krijg ik de melding:
Voer uw wachtwoord in voor ……@skynet.be op imap proximus.be
Klik "aanmelden"
Kan me niet aanmelden. Kan ook geen nieuw paswoord aanvragen.
Ook bij Myproximus kan ik wel een nieuw paswoord aanvragen, maar kan geen mails ontvangen.
Ik krijg geen mails binnen.
Wie kan me helpen;
groetjes, Muske
HP//Intel(R)Core(TM) i7-3770 CPU@ 340GHz/ Windows 10 mail /64-bits besturingssysteem x64 processor/Internet11/Windows Defender outlook /CCleaner/Malwarebytes/Adwcleaner/Eusing Free Registry Cleaner/OpenOffice4.1.5.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

19 nov 2021, 20:00

en welk mailprogramma ?



je paswoord staat in princiepe op je modem onderaan (best nooit een ander nemen )

kan je inloggen bij myproximus op internet via uw browser ?

Muske
Lid geworden op: 15 dec 2005, 19:54

19 nov 2021, 21:10

Mijnheer Verhaegen,
Mijn man en ikzelf zitten samen in dezelfde mailbox: Mozilla thunderbird .
Ik heb een Hotmailadres en mijn man skynet
Ik kan mij niet inloggen bij myproximus.
Muske
HP//Intel(R)Core(TM) i7-3770 CPU@ 340GHz/ Windows 10 mail /64-bits besturingssysteem x64 processor/Internet11/Windows Defender outlook /CCleaner/Malwarebytes/Adwcleaner/Eusing Free Registry Cleaner/OpenOffice4.1.5.

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

20 nov 2021, 09:21

Ik haat het om Verhaegen te verbeteren, maar het paswoord onderaan de modem heeft niks te maken met een mail-paswoord. Als Muske op Myproximus kan aanloggen en een nieuw paswoord voor email aanvragen, en ze krijgt toch een foutmelding, dan zit de fout bij de mailserver van Proximus. Tenzij de aanvraag van het paswoord mislukt is. Is Muske zeker dat er een boodschap op het scherm komt dat de aanvraag aanvaard is?????

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

20 nov 2021, 09:40

Er zijn en waren problemen met mail Proximus omdat ze verbetering werkingen uitgevoerd hebben (persoonlijk vind ik deze niet gebruiksvriendelijk)

Zie: en kijk naar de mail onderwerpen
https://nl.forum.proximus.be/internet-10
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

20 nov 2021, 10:35

der wordt gewoonlijk véél te rap naar een nieuw paswoord gegrepen door op het item paswoord vergeten te klikken , en dan gewoonlijk zelfs een paar keer
maar aangezien ze dan géén mail bekomen waarin die link staat van proximus , geraken ze natuurlijk niet verder

aangezien hij niet kan inloggen bij proximus , is het best dat hij telefoneerd naar proximus om also een nieuw paswoord te krijgen dat hij kan gaan gebruiken (laatste factuur gereedhouden om uw klantennummer mee te delen )
al het andere van oplossingen gaat te moeilijk worden voor de topicstarter volgens mij
via een ander mailadres , via geheime vragen , via itsme , enz.

als men bekend is om itsme te gebruiken kan je daar wél mee inloggen bij myproximus
en als men dan een beetje de weg weet kan men het wachtwoord zelf veranderen (let wél dat dit altijd met een tijdsvertraging ingaat)

ja er zijn problemen geweest bij de servers van proximus , vandaar dat men in thunderbird dat schermpje kreeg met de 3 mogelijkheden , opnieuw proberen, annuleren , nieuw paswoord
dat schermpje heb het zelf ook een paar keer gekregen gehad
men moest alléén op annuleren klikken , na een tijdje kwam dat vanzelf wél in orde
zelfs bij een herstart van een comp en openen van thunderbird kreeg men zijn mails , maar bij verzenden ging dat héééél langzaam

ALS TOPICSTARTER IN DAT SCHERMPJE (was van thunderbird zelf) EEN NIEUW PASWOORD GEKLIKT HEEFT EN EEN NIEUW INGEGEVEN ? DAN MOET HIJ GEWOON DAT OUDE PASWOORD OPNIEUW INVULLEN BIJ DE SERVERGEGEVENS INSTELLINGEN BIJ THUNDERBIRD ? 9 KANSEN OP DE 10 DAT DAN ALLES TERUG WERKT , ALS HIJ DAT OUDE PASWOORD NOG KENT UITERAARD
anders is het telefoneren

Muske
Lid geworden op: 15 dec 2005, 19:54

20 nov 2021, 16:37

Beste,
Verhaegen schreef: aangezien hij niet kan inloggen bij proximus , is het best dat hij telefoneerd naar proximus om also een nieuw paswoord te krijgen dat hij kan gaan gebruiken (laatste factuur gereedhouden om uw klantennummer mee te delen )
Dat heb ik gedaan en heb nieuw paswoord gekregen bij MyProximus. Dat lukte maar snel daarna kreeg ik dat dialoogvenstertje terug in de mailbox.
Muske
HP//Intel(R)Core(TM) i7-3770 CPU@ 340GHz/ Windows 10 mail /64-bits besturingssysteem x64 processor/Internet11/Windows Defender outlook /CCleaner/Malwarebytes/Adwcleaner/Eusing Free Registry Cleaner/OpenOffice4.1.5.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

20 nov 2021, 18:00

dat dialoogvenstertje negeren of op annuleren klikken !
zeker niet op nieuw paswoord !!!!!!!

als die servers in orde komen (bij proximus) komt dat bij u ook in orde hoor
was bij mij zo en hier verder in de straat ook bij iemand waar ik geweest ben
even geduld hebben
als je de comp start en dan thunderbird start zal hij je mails wél halen
het is af en toe dat die servers mankementen geven (kan je zelf niets aan doen hoor ) !

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

21 nov 2021, 08:36

Muske schreef:
20 nov 2021, 16:37
Beste,
Verhaegen schreef: aangezien hij niet kan inloggen bij proximus , is het best dat hij telefoneerd naar proximus om also een nieuw paswoord te krijgen dat hij kan gaan gebruiken (laatste factuur gereedhouden om uw klantennummer mee te delen )
Dat heb ik gedaan en heb nieuw paswoord gekregen bij MyProximus. Dat lukte maar snel daarna kreeg ik dat dialoogvenstertje terug in de mailbox.
Muske
Doen wat Verhaegen zegt,
en
doe nu eens de moeite om op het Proximus forum, zie link hierboven, de verschillende meldingen te lezen.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Muske
Lid geworden op: 15 dec 2005, 19:54

22 nov 2021, 16:34

Beste medewerkers,
Ik heb zaterdag met Proximus gebeld en via de telefoon heb ik een nieuw paswoord gekregen.
Wachtwoordbeheerder om dit wachtwoord te onthouden heb ik nu aangevinkt.Dat probleem is nu opgelost en kan mijn mails terug ontvangen. Bij Myproximus kan ik mij nog niet aanmelden. Heb vandaag terug gebeld en per mail kan ik een nieuw paswoord aanvragen. Dat heb ik gedaan, maar kan mij niet inloggen.
De pagina wordt geladen en dat blijft maar draaien. Terug telefonisch contact gehad en die man heeft mij de map geschiedenis doen opruimen. Geen resultaat. Probeer Egde eens op te starten. Daar kan ik mij inloggen bij Myproximus. Hij heeft me aangeraden om Chrome te verwijderen en opnieuw installeren.
Muske
HP//Intel(R)Core(TM) i7-3770 CPU@ 340GHz/ Windows 10 mail /64-bits besturingssysteem x64 processor/Internet11/Windows Defender outlook /CCleaner/Malwarebytes/Adwcleaner/Eusing Free Registry Cleaner/OpenOffice4.1.5.