Problemen met telenet webmail

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

paulien
Lid geworden op: 27 dec 2021, 14:07

27 dec 2021, 14:33

Hallo
Ik heb internet Explorer vervangen door Chrome. Nu veel problemen. Ik ken daar niks van. Dus op mijn pc naar instellingen en naar de standaard apps. Maar nu kan ik geen teken meer vinden dat ik mijn mail box kan ingelogd houden. Ik ben en blijf direct ingelogd.
Dus eerst de problemen van telenet vermelden.
1 Zijn mijn instellingen nog goed voor mijn Telenet account en hoe kan ik dat controleren IMAP enz
2. Moet ik bij Chrome ingelogd zijn bij iets
3. Wanneer ik bij postvak in mijn mails wil bekijken komt er telkens na een paar seconden een mini kalender onderaan tevoorschijn. Nooit gezien ?? Hoe kan ik dat verwijderen.
4. Als laatste punt .Wanneer ik een mail binnen krijg met bv foto's in bijlage en die wil downloaden lukt dat niet en niet aanwezig in mijn bestanden.
Zoals je ziet een ernstig probleem ik hoop dat ik een oplossing zal ontvangen. Alvast bedankt.

MVG
Paulien :cry: :D :D

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

27 dec 2021, 15:21

paulien schreef:
27 dec 2021, 14:33
... Maar nu kan ik geen teken meer vinden dat ik mijn mail box kan ingelogd houden. Ik ben en blijf direct ingelogd.
Eerst bij Telenet webmail Afmelden. Als je dan weer naar Telenet webmail gaat (https://webmail.telenet.be) krijg je die mogelijkheid weer te zien.
paulien schreef:
27 dec 2021, 14:33
1 Zijn mijn instellingen nog goed voor mijn Telenet account en hoe kan ik dat controleren IMAP enz
Niet van toepassing. Bij gebruik van webmail moet men geen instellingen opgeven.
paulien schreef:
27 dec 2021, 14:33
2. Moet ik bij Chrome ingelogd zijn bij iets
Nee.
paulien schreef:
27 dec 2021, 14:33
3. Wanneer ik bij postvak in mijn mails wil bekijken komt er telkens na een paar seconden een mini kalender onderaan tevoorschijn. Nooit gezien ?? Hoe kan ik dat verwijderen.
Kalender van Telenet of van Chrome?
paulien schreef:
27 dec 2021, 14:33
4. Als laatste punt .Wanneer ik een mail binnen krijg met bv foto's in bijlage en die wil downloaden lukt dat niet en niet aanwezig in mijn bestanden.
Standaard worden downloads opgeslagen in uw map Downloads.
(C:\Users\<uw gebruiker naam>\Downloads)
Men kan dit aanpassen in de Chrome Instellingen.
- Rechts boven drie puntjes onder elkaar,
- Instellingen,
- Geavanceerd (rechter kant)
- Downloads.
- Hier kan je de standaard map naam wijzigen of instellen dat altijd moet gevraagd worden waar op te slaan.