imap-fout-opgelost
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Hallo,
Wat kan ik doen aan deze melding :
"Aanmelding bij account '..................@skynet.be' is mislukt."
"Aanmelden bij server imap.proximus.be met gebruikersnaam ............. is mislukt", met als hint : maak nieuw mailadres aan.
Joerky.
Wat kan ik doen aan deze melding :
"Aanmelding bij account '..................@skynet.be' is mislukt."
"Aanmelden bij server imap.proximus.be met gebruikersnaam ............. is mislukt", met als hint : maak nieuw mailadres aan.
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Zoals hviaene hierboven al zegt: niets doen.
Als uw systeem normaal werkte aan uw kant zullen er zeker geen instellingen uit zichzelf veranderen.
Altijd zullen er op regelmatige basis werken gepland zijn - en dit bij eender welke provider. Dit kan gaan van uitbreidingen tot vervangen van hardware zoals harde schijven. Deze werken zal men altijd proberen uitvoeren wanneer de systemen het minst belast zijn, dus 's avonds laat/nacht of in de weekends.
Die werken gaan dan altijd gepaard met onderbrekingen die kunnen gaan van enkele minuten tot enkele uren, naargelang de aard.
Ben ook bij Proximus en kreeg gisteravond dezelfde meldingen als dat jij kreeg.
Persoonlijk vind ik dat het hier in Belgie nog redelijk goed meevalt.
De meeste mensen verwachten altijd dat er zich op dit gebied nooit een onderbreking of panne voordoet, maar met de wagen gaan ze wel regelmatig naar de garage op onderhoud.
Veel mensen halen zich dan ook miserie op hunne nek door meteen instellingen te gaan veranderen, met als resultaat dat wanneer langs de kant van de provider alles terug normaal verloopt er dan niets meer werkt langs de kant van de gebruiker.
Als uw systeem normaal werkte aan uw kant zullen er zeker geen instellingen uit zichzelf veranderen.
Altijd zullen er op regelmatige basis werken gepland zijn - en dit bij eender welke provider. Dit kan gaan van uitbreidingen tot vervangen van hardware zoals harde schijven. Deze werken zal men altijd proberen uitvoeren wanneer de systemen het minst belast zijn, dus 's avonds laat/nacht of in de weekends.
Die werken gaan dan altijd gepaard met onderbrekingen die kunnen gaan van enkele minuten tot enkele uren, naargelang de aard.
Ben ook bij Proximus en kreeg gisteravond dezelfde meldingen als dat jij kreeg.
Persoonlijk vind ik dat het hier in Belgie nog redelijk goed meevalt.
De meeste mensen verwachten altijd dat er zich op dit gebied nooit een onderbreking of panne voordoet, maar met de wagen gaan ze wel regelmatig naar de garage op onderhoud.
Veel mensen halen zich dan ook miserie op hunne nek door meteen instellingen te gaan veranderen, met als resultaat dat wanneer langs de kant van de provider alles terug normaal verloopt er dan niets meer werkt langs de kant van de gebruiker.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
hviaene en Charlie Maru,
Welbedankt voor jullie raad. Ben blij.
Joerky.
Welbedankt voor jullie raad. Ben blij.
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.