Thunderbird, alle geschiedenis wissen

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

01 jul 2022, 15:48

Na meer dan 10 jaar windows en ervoor xubuntu heb ik ontdekt dat in het menu (3 streepjes) bij extra geschiedenis wissen staat. Je kan evtl nog kiezen tussen laatste uur/dag/alles.
Prullenbak leegmaken heb ik vorige maand ontdekt.
Nu komt Thunderbird vlugger tevoorschijn. Ergens geraken toch mappen vol zoals de C schijf bvb.
Een verwittiging mag ook wel eens tevoorschijn laten komen'ruim de boel op'.
Ik heb geschiedenis nooit gebruikt, mails weg is weg denk ik.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

02 jul 2022, 08:16

Als je graag belangrijke mails wil bijhouden maak dan een map op uw schijf (Mails bijhouden) en selecteer uw mail en kies opslaan als in die map en uw mails blijven voor eeuwig en altijd bewaard.
Simpel toch.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

02 jul 2022, 10:47

boeffer schreef:
01 jul 2022, 15:48
Na meer dan 10 jaar windows en ervoor xubuntu heb ik ontdekt dat in het menu (3 streepjes) bij extra geschiedenis wissen staat. Je kan evtl nog kiezen tussen laatste uur/dag/alles.
Prullenbak leegmaken heb ik vorige maand ontdekt.
Hm, het is praktisch overal zo dat als je iets in de Prullenbak gooit, het eigenlijk niet weg is, het blijft daarin zitten.
Jij hebt waarschijnlijk ook de optie niet ontdekt om de Prullenbak automatisch te legen bij elke start, dus had je allicht al die jaren al een gigantische prullenbak bijeengespaard. En thunderbird moest die bij elke start helemaal ophalen .......