outlook: pagina reageert niet-opgelost

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

ANDRIES
Lid geworden op: 29 okt 2005, 17:16
Locatie: NL

12 jan 2023, 11:54

Dank voor het meedenken.
De laptop die ik had weggebracht is gelukkig weer terug.
Een test toonde aan dat er iets mis was met de HDD
Die is vervangen en mogelijk hebben ze nog andere zaken gedaan maar
het resultaat is dat ik hem gisteren weer terug had.
En het resultaat is fantastisch.
Alles loopt vlekkeloos en snel ennn geen berichten meer van: pagina reageert niet.
Ik zal binnenkort mijn oude laptop bij de computershop brengen zodat hij in nood goed
kan functioneren.
Nogmaals bedankt.

ANDRIES
Lid geworden op: 29 okt 2005, 17:16
Locatie: NL

28 jan 2023, 16:34

FEEDBACK
Nadat ik mijn laptop terug kreeg bleek nog steeds hetzelfde probleem te bestaan nl telkens weer de popup: pagina reageert niet en dus eindeloos wachten.
Heb de laptop weer terug gebracht. Er is besloten om outlook te gebruiken als onderdeel van Microsoft 365 waarvoor ik een abonnement had.
Wat nou het verschil in techniek is weet ik niet maar het resultaat is goed. Alles loopt nu zonder problemen.
Een bijkomstigheid is dat ik altijd Word 2003 gebruikte en een oude versie van outlook. Daar moet ik erg aan wennen maar dat is ook weer een uitdaging.

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

29 jan 2023, 09:29

Ja maar, wat is dat nu weer: in je eerste post schrijf je dat je chrome als bazis gebruikte, m.a.w. een webmail. En nu schrijf je dat je een oude outlook gebruikte, samen met Word 2003, dus even oud???
Je hebt iedereen op het verkeerde been gezet hiermee.
Als je inderdaad een 20 jaar oude mail applikatie gebruikte, dan kunnen soms rare dingen gebeuren.

ANDRIES
Lid geworden op: 29 okt 2005, 17:16
Locatie: NL

30 jan 2023, 10:39

Neen het zit anders.
Ik gebruikte chrome met outlook en de problemen die ik beschreef.
Word 2003 is een heel ander geval wat met de oorspronkelijke vraag helemaal niets te maken had.

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

31 jan 2023, 08:55

Eens raden: je start chrome, gaat daar naar outlook.com (of gebruikt een bladwijzer) en daar open je dan je mail.
Dan is er geen sprake van dat jij een oude outlook kunt gebruiken, je krijgt altijd de nieuwste versie van dei webmail.

ANDRIES
Lid geworden op: 29 okt 2005, 17:16
Locatie: NL

31 jan 2023, 13:29

Samengevat: ik start chrome, ik zoek naar outlook. Ik neem aan dat ik dan de laatste versie krijg. En toen ontstonden de problemen.
Nu werk ik met de laatste versie van MS 365 waarvan outlook een onderdeel is.
En nu zijn alle beschreven problemen verdwenen.
Ik ben dankbaar dat lezers meedenken en proberen mij te helpen. Vaak met succes.