pagina's toevoegen aan Startpagina met webcreator

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

coderunner

02 jul 2010, 21:52

aloë vera schreef:Ik zou deze WebCreator wel voor u willen uitproberen, maar ik weet eigenlijk niet of mijn eigen website dan weer verdwijnt.
Misschien dat coderunner dit weet.
Als dit gewoon kan zonder probleem voor mijn site.
Beste aloë vera,

Pas op als je steeds al je html bestanden off line hebt gemaakt en dan met ftp naar de webhost hebt opgeladen en ik meen mij te herinneren dat jij dat op deze manier doet.
Zoals ik reeds zei heb ik geen account bij one.com én daaruitvolgend ken ik de online webcreator die men daar gebruikt niet. Maar zulke online "webpaginamakers" zijn rechtstreeks gekoppeld aan de webruimte en deze zou wel eens bestaande bestanden kunnen overschrijven in het bijzonder de index.html daar dit de basis is waar alle andere html bestanden uit voortkomen.
Dus indien je de webcreator van one.com toch zou willen uitproberen, maak dan zeker eerst een backup van je bestaande website met ftp !!! Zo kan je deze, als er iets fout gaat, steeds terugzetten met ftp .
Maar in alle eerlijkheid, raad ik het uitproberen van webcreator af als je reeds een website met ftp heb opgeladen !

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

aloë vera

03 jul 2010, 20:03

Dank jullie beiden voor deze waarschuwing. Zal het nu maar niet uitproberen en ik hoop dat er iemand anders op het forum ybofire wel verder kan helpen, en zo te zien komt de steun van meerdere kanten zoals hier zovaak al gebeurt.
Groetens Aloë Vera
Ik leef, dus ik vraag en hopelijk leer ik daarvan.
XP Pro