Dreamweaver

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

mireilleVP

28 okt 2010, 14:44

Beste,

hierbij een printscreen van een pagina, met daarbij het bestandenpaneel dat normaal rechts staat

groetjes Afbeelding

audry

28 okt 2010, 21:37

beste

Dit is wat bij mij te zien is , ms kan je eens alles verwijderen en opnieuw installeren, iets vergeten aanklikken of zo??
Afbeelding

mvg
A.

audry

28 okt 2010, 21:52

Beste

Ik heb hier een uitleg gevonden op het internet, het is vertaald en kan een foutje instaan .
Maar je kan dit eens proberen.

Onderduikers Paletten Tijdelijk: 1. Als u de werkruimte wilt maken grotere zonder Paletten met betrekking tot uw werkzaamheden alles wat je hoeft te doen is door te klikken (shift + tab) waardoor het palet automatisch verdwijnen

2. Net als in Photoshop CS2, om het palet opnieuw verschijnen, drukt u opnieuw te maken (Shift + Tab) en het palet weer verschijnen.

3. Een andere manier van het maken van het palet verschijnen tijdelijk, alles wat je hoeft te doen is om je muis te bewegen naar de rechterkant van het scherm en tot het Palet verschijnt opnieuw wachten.

4. Aan het palet tijdelijk laten verdwijnen weer bewegen met je muis weg van de paletten. Het is net als de Auto verbergen van de taakbalk in Windows XP.

ultddave

28 okt 2010, 22:10

Werkt Dreamweaver niet met docking?

Dat je dat kadertje gewoon terug kan plaatsen door het te slepen tegen de rechterkant van het grote venster.

En dat hij die dan terug docked. ;)

Mvg,
Dave

mireilleVP

29 okt 2010, 10:40

Beste,
Ik heb het uitgeprobeerd maar nee, het lukt niet.

Voorlopig kan ik zo verder werken, en daar ben ik heel content mee, en als ik volgende week of zo tijd heb, zal ik het programma verwijderen en eens opnieuw installeren. Ik denk dat er niets anders op zit.

Bedankt voor alle suggesties.

mvg
Mireille

filius

29 okt 2010, 19:42

probeer eens in de bestand regel bij venster.In dit uitklap menu staat" panelen verbergen" of als ze weg zijn "panelen tonen".
Succes