MS Office SharePoint Designer 2007-

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

aloë vera
Lid geworden op: 08 okt 2009, 13:39
Locatie: amsterdam

04 jan 2010, 19:45

Hallo daar en een goed en gezond 2010 gewenst.
Wie kan mij vertellen of het zinvol is om over te stappen van Frontpage 2000 naar MS Office SharePoint Designer 2007?
Op dit moment maak ik mijn website met Frontpage en zag dat de 2007 versie nu gratis gedownload kan worden. Geeft deze versie meer mogelijkheden en is het mogelijk om mijn huidige pagina's over te zetten naar deze versie?
Heb het reeds uitgeprobeerd, maar zie het licht nog niet echt.
Groetens van Aloë Vera

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

04 jan 2010, 20:18

aloë vera schreef:... zag dat de 2007 versie nu gratis gedownload kan worden. Geeft deze versie meer mogelijkheden en is het mogelijk om mijn huidige pagina's over te zetten naar deze versie?
Beste aloë vera,

Elke nieuwe versie heeft steeds weer wat extra's maar Frontpage 2007 is weeral verouderd. Microsoft is trouwens gestopt met Frontpage. Het nieuwe programma om webpagina's te maken, zit nu in Microsoft Expression en daar is men reeds aan Microsoft Expression Web 3. Deze heeft wel meer extra's en een totaal nieuwe layout gekregen.
Je zal geen problemen hebben om oudere webpages te laden in versie 2007.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

aloë vera
Lid geworden op: 08 okt 2009, 13:39
Locatie: amsterdam

04 jan 2010, 21:18

OK. Dank je wel. Ga het uitproberen en zien of het bevalt. Zo niet , zal ik toch eens naar Web 3 gaan kijken of dat een optie is.
Het is toch niet zo dat als ik wel doorga met mijn Frontpage, mijn website niet meer te lezen is toch?
Groetens Aloë Vera

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

04 jan 2010, 21:28

aloë vera schreef:...Het is toch niet zo dat als ik wel doorga met mijn Frontpage, mijn website niet meer te lezen is toch?
Neen hoor zolang je maar niet in Microsoft Word of Publisher webpagina's gaat aanmaken :wink:

mvg,
Coderunner

@moderator: probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.