website op google

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

mayke
Lid geworden op: 27 aug 2005, 22:09
Locatie: turnhout

28 jan 2011, 12:49

wij hebben met onze club een website gemaakt,maar hoe kan ik die nu plaatsen bij google?
hallo ik heb een cursus powerpoint achter de rug,alles in orde maar als ik het wil versturen via e mail,komt de muziek niet bij de ontvanger aan,ik heb de muziek in een wave bestand gezet,en de pps. ook gecomprimeerd,weet iemand raad?

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

29 jan 2011, 00:10

mayke schreef:wij hebben met onze club een website gemaakt,maar hoe kan ik die nu plaatsen bij google?
Beste mayke,

Wat bedoel je juist met "hoe kan ik die nu plaatsen bij google?"
Bedoel je je website
a- op de servers van Google plaatsen ?
b- aanmelden bij de zoekmachine van Google zodat je site gevonden kan worden?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

mayke
Lid geworden op: 27 aug 2005, 22:09
Locatie: turnhout

29 jan 2011, 03:19

coderunner schreef:
mayke schreef:wij hebben met onze club een website gemaakt,maar hoe kan ik die nu plaatsen bij google?
Beste mayke,

Wat bedoel je juist met "hoe kan ik die nu plaatsen bij google?"
Bedoel je je website
a- op de servers van Google plaatsen ?
b- aanmelden bij de zoekmachine van Google zodat je site gevonden kan worden?

mvg,
Coderunner
hallo ik heb een cursus powerpoint achter de rug,alles in orde maar als ik het wil versturen via e mail,komt de muziek niet bij de ontvanger aan,ik heb de muziek in een wave bestand gezet,en de pps. ook gecomprimeerd,weet iemand raad?

mayke
Lid geworden op: 27 aug 2005, 22:09
Locatie: turnhout

29 jan 2011, 03:21

mayke schreef:
coderunner schreef:
mayke schreef:wij hebben met onze club een website gemaakt,maar hoe kan ik die nu plaatsen bij google?
Beste mayke,

Wat bedoel je juist met "hoe kan ik die nu plaatsen bij google?"
Bedoel je je website
a- op de servers van Google plaatsen ?
b- aanmelden bij de zoekmachine van Google zodat je site gevonden kan worden?

mvg,
Coderunner


ik bedoel aanmelden bij de zoekmachine van Google om de site te vinden
hallo ik heb een cursus powerpoint achter de rug,alles in orde maar als ik het wil versturen via e mail,komt de muziek niet bij de ontvanger aan,ik heb de muziek in een wave bestand gezet,en de pps. ook gecomprimeerd,weet iemand raad?

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

29 jan 2011, 04:15

mayke schreef:ik bedoel aanmelden bij de zoekmachine van Google om de site te vinden
Beste mayke,

De url (webadres) van je website invullen op Aanmelden zoekmachine Google

mvg
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

mayke
Lid geworden op: 27 aug 2005, 22:09
Locatie: turnhout

29 jan 2011, 21:06

coderunner schreef:
mayke schreef:ik bedoel aanmelden bij de zoekmachine van Google om de site te vinden
Beste mayke,

De url (webadres) van je website invullen op Aanmelden zoekmachine Google

mvg
Coderunner
oke dat webadres heb ik bij google zoekmachine ingevuld,mischien nog even afwachten dan
hallo ik heb een cursus powerpoint achter de rug,alles in orde maar als ik het wil versturen via e mail,komt de muziek niet bij de ontvanger aan,ik heb de muziek in een wave bestand gezet,en de pps. ook gecomprimeerd,weet iemand raad?

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

29 jan 2011, 23:33

mayke schreef:oke dat webadres heb ik bij google zoekmachine ingevuld,mischien nog even afwachten dan
Beste mayke,

Verwacht nu niet dat je website op de eerste plaats zal staan.
Wil je meer weten hierover, lees dan
- Richtlijnen voor webmasters
- Webmasterhulpprogramma's
- PageRank

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

binkie
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:55
Locatie: schoten

21 apr 2011, 11:39

Hallo,

Dan zijn we beiden wachtde, ik heb mij sité ook aangemeld bij google maar heb gekeken tot de 58e pagina maar niets gevonden.
Nog wat geduld hebben dus.

Blinkie

ultddave
Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Locatie: Limburg > Genk

21 apr 2011, 14:56

@Binkie; Deze manier is misschien handiger;

Geef bij google:

site:<url>

in, in de zoekbalk (waarbij je "<url>" vervangt door de url van je website). Dan kan je direct zien of google je site geindexeerd heeft. Dan moet je niet 58 pagina's afgaan. ;)

Ik zal een voorbeeld geven met deze site:
(De "http://" mag je weglaten uit de URL)

Geeft als resultaat:
http://www.google.be/search?hl=nl&sourc ... =&aql=&oq=

Dat zijn alle pagina's van seniorennet die google geindexeerd heeft. Maar je kan dat dus ook met de url van je eigen site doen.

Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur