hoe een link naar een andere website achter een tabblad

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

ludo2611

25 mei 2011, 21:30

hoe kan ik een link naar een andere website ,achter een tabblad van mijn website steken,zodat ik bij het dubbelklikken op dat tabblad rechtstreeks naar die ander site ga

grt
lu
lu

coderunner

25 mei 2011, 22:00

Beste ludo2611,

Wat is de gebruikte html code ?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner

26 mei 2011, 15:05

Beste ludo2611,

Ik heb je privé-berichtje ontvangen.

Het maken van een tab kan op verschillende manieren nl. met html en css en/of javascript.
Met geen gegevens kan ik je jammergenoeg niet verder helpen.
Volgens mijn opzoekingen is winscp een ftp client programma (= programma om bestanden uit te wisselen tussen bv. locale schijf en een externe computer zoals een webserver) met een ingebouwde text editor zoals bv. kladblok.

Kan je bewuste pagina niet tijdelijk online zetten en mij de url (= link of webadres) doorgeven (op dit forum of via privé-bericht), dan kan ik de opbouw van de desbetreffende pagina met tabs al zien en je zo misschien toch verder helpen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.