firefox

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

26 mei 2011, 22:53

Eerst en vooral , ik maak mijn website met DW cs3.Als ik een pagina verander, bv een andere afbeelding of link etc.. dan sla ik deze pagina op en zet die dan over naar de server.In IE lukt het goed maar in firefox niet (ik haal dan de tijdelijke internetbestanden weg en dan lukt het hier in firefox ook) maar is er dan geen andere manier om in te stellen om niet altijd die tijdelijke internet bestanden te wissen.

Bij voorbaat dank

ultddave
Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Locatie: Limburg > Genk

27 mei 2011, 17:32

Nadat ge een bestand geupload hebt naar de server, opent ge de respectievelijke pagina in firefox. Maar daar zijn de veranderingen nog niet toegepast als ik het goed begrijp.

Gewoon de CTRL toets inhouden en dan op F5 toets drukken.

In tegenstelling tot gewoon 'herladen', gaat hij de pagina expliciet terug opvragen aan de server ipv deze uit de tijdelijke internetbestanden te halen. Dus dan zouden de veranderingen wel zichtbaar moeten zijn.

Zo los ik dat probleem altijd op. ;)

(PS: Dezelfde combinatie: CTRL + F5 kan ook gebruikt worden in internet explorer, indien nodig.)

Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

27 mei 2011, 17:42

@ ultddave,
Dat is toch hetzelfde antwoord wat ik gisteren reeds gegeven heb, niet ? (zie onderwerp met gelijknamige titel)

@ moderator
Ik vraag me ook af waarom dit onderwerp verplaatst werd van "Software" naar "Eigen website". Ik heb nl. filius juist geadviseerd dit onderwerp onder "Software" te plaatsen daar dit geen "Eigen website"gerelateerde vraag is maar een vraag over Firefox!

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

ultddave
Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Locatie: Limburg > Genk

27 mei 2011, 19:28

Ah oei, ik had niet gezien dat dit topic er dubbel stond. ;)

Yep, is inderdaad dezelfde oplossing.
.NET en Java Programmeur

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

29 mei 2011, 20:05

@ultddave
Geen probleem hoor ... :wink:

@filius
Blijkbaar vindt de moderator dat je vraag toch in het onderwerp "Eigen website" moet staan wat het eigenlijk niet is maar ja ... :roll:
Sorry dat ik je naar "Software" heb doorverwezen.

Hopelijk helpt onze gegeven raadgeving met de toetsencombinatie je verder.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

31 mei 2011, 11:30

Coderunner en Ultddave,

Het is goed gelukt, ik heb gedaan wat jullie hebben voorgesteld en het lukt .Hiervoor hartelijk dank.Hier ziet u maar weer hoe leerrijk en interessant Seniorennet is.
Coderunner dat u mij naar software hebt verwezen is niet erg hoor, het voornaamste is dat het opgelost is.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

31 mei 2011, 22:47

Beste filius,

Dat is inderdaad het voornaamste. Bedankt om dit hier te melden.

mvg,
Coderunner

@moderator: probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.