google crome

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

07 apr 2012, 08:47

Ik heb een fotogallerij(met jalbum)gewijzigd en op de server gezet.In IE en firefox lukt dit maar niet in google chrome.Ik heb de pagina vernieuwd en op F5 gedrukt.In IE en firefox zijn de mappen met foto's juist maar in google chrome heb ik andere mappen. www.stgfotografie.be

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

07 apr 2012, 13:56

Beste filius,

Ik zie geen verschil in IE, FF, Chrome, Safari, Opera, ...
Blijkbaar neemt Chrome bij jou bestanden uit de "cache" die reeds op je pc staan en niet van de server zelf.

Een "refresh" (Vernieuwen), zodat alle bestanden van de pagina terug van de server worden gedownload, doe je met de toetsencombinatie crtl + F5 gelijktijdig in te drukken.

Lukt dit nog niet dan verwijder je best alle tijdelijke internet bestanden op je pc met bv. het programma "CCleaner". Dit programma verwijdert alle "cache" voor alle geinstalleerde browsers.

In Chrome kan je de toestencombinatie ctrl + shift + del gebruiken en dan bevestigen om alle tijdelijke bestanden te verwijderen (dit verwijdert dan enkel de "cache" van chrome zelf en niet van andere geinstalleerde browsers!)

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

07 apr 2012, 16:57

het is inorde met ctrl+shift+del.Heel erg bedankt coderunner.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

07 apr 2012, 17:07

Beste filius,

Bedankt om dit hier te melden.

Succes met je website.

mvg,
Coderunner


@moderator: probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.