Uploaden

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Boskrabber
Lid geworden op: 18 mei 2005, 19:12
Locatie: Buggenhout

19 apr 2012, 15:33

Heb al jaren een website voor onze fanfare.Bij wiijgingen van een blad had ik geen problemen bij het uploaden. Over enkele dagen heb ik op blad index.html een datum gewijzigd (zijnde laaste update 16/4/2012) en op page1.html een tekst verwijdert ,bij het uploaden is het steeds "succes" maar bij het openen van de site is niets verandert.Werk met "Core FTP Lite" om te uploaden.
Site is http://users.skynet.be/fanfare.de.eendracht
Wat zou het probleem kunnen zijn ?
Groetjes

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 apr 2012, 15:40

Beste Boskrabber,

Ik zie op je pagina "Last update: 16/4/2012" staan.

Blijkbaar neemt de browser bij jou bestanden uit de "cache" die reeds op je pc staan en niet de gewijzigde bestanden van de server zelf.

Een "refresh" (Vernieuwen), zodat alle bestanden van de pagina terug van de server worden gedownload, doe je met de toetsencombinatie crtl + F5 gelijktijdig in te drukken.

Lukt dit nog niet dan verwijder je best alle tijdelijke internet bestanden op je pc:
1- met bv. het programma "CCleaner". Dit programma verwijdert alle "cache" voor alle geinstalleerde browsers
2- of kijk hoe je deze kan verwijderen in je browser zelf (verschilt van browser tot browser - wanneer je mij zegt welke browser je gebruikt, dan zeg ik hoe je dat moet doen).

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Boskrabber
Lid geworden op: 18 mei 2005, 19:12
Locatie: Buggenhout

19 apr 2012, 15:43

Hallo,
Heb nu op de hierboven vermelde link van de Fanfare geklikt en deze geeft nu de juiste datum aan,maar klik ik in de site op een andere link (bv Geschiedenis)en dan terug op de eerste link (Beginpagina) dan komt de oude datum te voorschijn. Eigenaardig
Groetjes

Boskrabber
Lid geworden op: 18 mei 2005, 19:12
Locatie: Buggenhout

19 apr 2012, 15:58

Hallo Coderunner.
Het is opgelost.
Heb eens de CCleaner gebruikt en OK nu.
Bedankt en een kus van de juffer

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 apr 2012, 16:00

Beste Boskrabber,

Ik had je dit toch in mijn vorig bericht gezegd, niet?

Zoals ik je hierboven reeds uitgelegd heb, gaat je browser bestanden halen uit de "cache" die reeds op je pc staat. Daarvoor moet je, zoals ik hierboven heb uitgelegd, de "tijdelijke internet bestanden" van je pc geregeld verwijderen
(in je geopende browser (IE, FF, Chrome) door het indrukken van toetsencombinatie ctrl + shift + del gelijktijdig in te drukken of met behulp van het programma CCleaner).

Bedankt voor je update!


mvg,
Coderunner



@moderator: probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Boskrabber
Lid geworden op: 18 mei 2005, 19:12
Locatie: Buggenhout

19 apr 2012, 18:19

Hallo Coderunner
Het is met uw gegevens dat ik CClaener heb gebruikt.
Bedankt nogmaals

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 apr 2012, 19:05

Beste Boskrabber,

Dat is met alle plezier gedaan en ik had je wel begrepen hoor en ik ben blij dat je probleem is opgelost :wink:

Iedereen zou trouwens best op geregelde tijdstippen (bv. 1x per week) de tijdelijke internet bestanden van zijn pc/laptop moeten verwijderen want deze zorgen ervoor dat er vrije ruimte op de harde schijf wordt ingenomen waar je niet veel aan hebt.

Nogmaals bedankt voor je update en succes met je website :D

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.