verwijzen naar ander pagina

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Flurk
Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Locatie: Roeselare

13 apr 2020, 14:21

Geachte,

Ik wil onderstaande pagina op lijn 31

Afbeelding

vervangen door een aangepaste versie


Afbeelding

Hoe geraak ik met die pagina aan de juiste titel, 't is te zeggen beginnend met http://users.skynet.be/...
in plaats van file//C:/users/...

Alvast bedankt voor uw reactie
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

13 apr 2020, 18:15

Beste Flurk,

Op lijn 31 heb je de juiste link staan.
Je moet nu alleen het bestand -> Felix2.html <- nog naar de server opladen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Flurk
Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Locatie: Roeselare

13 apr 2020, 19:12

Beste coderunner,
Dank voor uw toelichting. Maar het lukt mij niet de aangepaste versie op het net te krijgen.
Ik heb dan maar de naam van de http pagina's aangepast en die versies opgeladen met Filzilla, zie hieronder


Afbeelding

De index in bovenstaande ziet er zo uit


Afbeelding

Echter wanneer ik dan naar mijn website ga (http://users.skynet.be/fa653194/), ziet de index er nog steeds hetzelfde uit als voorheen, zie hieronder


Afbeelding

Blijkbaar loopt Filezilla niet door, doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt voor uw reactie.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

13 apr 2020, 21:19

Beste Flurk,

Als ik op de link -> Om de Parenteel van Felix Fastenaekels te bekijken klik je hier <- klik, kom ik op een licht grijze pagina met titel "Parenteel van Felix Fastenaekels" dus ik veronderstel dat je browser zijn gegevens gaat halen in de tijdelijke internet bestanden op je pc/laptop en niet van de server -> je krijgt de oude pagina te zien.

Ofwel druk je een paar keer achtereen de toetsen combinatie Ctrl + hernieuwen ..
Ofwel verwijder je met bv. het programma CCleaner je tijdelijke internet bestanden …

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Flurk
Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Locatie: Roeselare

14 apr 2020, 08:48

Beste coderunner,

Dank voor uw raadgeving. U hebt volkomen gelijk, de browser ging idd. de gegevens gaan halen in tijdelijke internet bestanden. Na uitvoering van CCleaner is het probleem opgelost.
Nogmaals dank voor u schitterende tussenkomst.
Vriendelijke groeten,
Flurk.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

14 apr 2020, 15:39

Beste Flurk,

Bedankt om dit hier te melden.
Dat was met alle plezier gedaan …

Veel succes met je stamboom.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.