Magnific popup werkt niet meer in Chrome

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

bojangles
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:50
Locatie: West-Vlaanderen

13 okt 2023, 10:53

Ik heb al jaren een eigen website waarbij ik gebruik maak van Magnific Popup (een stukje java-script) om afbeeldingen als een popup te laten openen op de webpagina en waarin ik vervolgens kan klikken naar de volgende afbeelding als die er is.

Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekregen van 't werk en daar werd Google Chrome op geïnstalleerd, maar ik stel nu vast dat mijn popups niet meer werken in Chrome. Ik krijg de afbeelding nog te zien, maar niet meer als popup in 't midden van de pagina.

Op Chrome zijn 2 accounts geïnstalleerd : die van privé en die van 't werk. Iedere account zet andere snelkoppelingen in de taakbalk bovenaan. Als ik overschakel naar mijn privé account en mijn website opstart heb ik het probleem niet. Enkel als ik met mijn werk-account inlog op chrome en ik ga naar mijn website dan scheelt er iets met de popups.

Als ik hetzelfde opvraag in Edge, dan werkt alles perfect. Ik vermoed dat het dus om een instelling in Google Chrome gaat die niet juist staat.

Weet iemand raad ?

Groeten,
Bojangles

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 okt 2023, 14:03

Neen, niet echt.
Wat ik mij wel afvraag waarom je met je WERK account naar een eigen privé website zou willen gaan ...
Versta mij niet verkeerd hé als dat mag van je werkgever en hij ervan weet dan is dat natuurlijk geen probleem als het allemaal veilig gebeurt.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

13 okt 2023, 15:14

Hello,

Het kan zijn dat javascript is uitgeschakeld op je werk account.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

bojangles
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:50
Locatie: West-Vlaanderen

13 okt 2023, 15:20

Ja, inderdaad, java-script was uitgeschakeld in mijn werk-account. Ik heb 'm ingeschakeld en nu werkt mijn website weer zoals het moet.

Merci voor de tip, Coderunner.

Groeten,
Bojangles