Erven

Vragen/antwoorden betreffende recht.

vriendin
Lid geworden op: 20 mar 2017, 12:12

30 sep 2019, 13:35

gast, dank u voor de uitleg.

wij hebben het ook allemaal van buren horen zeggen,anders wisten we gewoon niets.
naar het schijnt staat het huis op de jongste zoon zijn naam en moest hij op 10 jaar 3 miljoen Belgisch frank afbetalen. Wat hij nooit zal gedaan hebben want achteraf stond er weer een affiche op het huis en was die plots na enkele weken weg,blijkbaar hebben ze dan toch zelf weer de schulden kunnen inlossen.

Maar het kan ook zijn dat de jongste zoon schulden had,want hij had een bedrijf en dat is ook op de fles gegaan door slecht beheer, en ook omdat hij zo dom was om de oudste broer al zijn financiële dingen te regelen.
Die deed natuurlijk al het geld aan andere dingen er door, net zoals de rekening waar de schoonvader zijn pensioen op werd gestort op naam van de oudste zoon of toch volmacht op had en hij ook de schoonmoeder haar rekeningen daarmee niet betaalde,want er waren schulden van ziekenhuis,belastingen die allemaal na haar dood bij ons kwamen in drie dan wel

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

30 sep 2019, 17:25

Wanton , als jij beter kunt verwoorden doe het dan .Helpt dan de mensen op goeie weg .
Waarom onderwerp stoppen wat is er verkeerd ?.
Alleen dat je nooit correct kan verwoorden , als je geen duidelijke papieren in handen hebt dat is enige .

En dat er degelijk is gesjoemeld mag gezegd worden , dat zoiets kan in deze tijd nog 8O
Is beetje van kastje naar muurtje . :evil:Zeg altijd enige die jou antwoord kan geven is Notaris -en de broers .

vriendin
Lid geworden op: 20 mar 2017, 12:12

30 sep 2019, 21:07

BEDANKT,er is nu toch niets meer aan te doen,wij hebben de erfenis afgetekend omdat er alleen maar schulden bij ons gestuurd kregen.

ps ,kan ik ergens aanvinken dat ik bericht krijg per mail als er hier op het forum een bericht komt over mijn vraag?