Mijn derde Geboorte

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

wd
Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20

29 jun 2020, 08:11

Hallo beste mensen

Ik ben op 16 juni 2020 op genomen geweest in het AZ Delta Roeselare-Rumbeke.
Op 17 juni 2020 heb ik een open Hart operatie ondergaan voor enige dringende overbruggingen.
Ik was twee nachten op Intensive zorgen en dan naar een kamer.
Alles is heel goed verlopen en ben op 24 juni 2020 naar huis mogen gaan.
Twintig jaar geleden heb ik dezelfde Hart operatie moeten ondergaan maar toen was het in Aalst.
waar ik toen destijds 45 dagen verbleven heb, maar toen waren er problemen en heb ik toen 14d intensieve gehad.

Dus 20 j geleden mag men helemaal vergeten de techniek is totaal veranderd.
Dus ik heb nu de operatie gehad in het splinter nieuwe AZ Delta ziekenhuis in Roeselare-Rumbeke.
De Artsen van de Hart Chirurgie zijn fantastische mensen alsook het Secretariaat van die Dokters.

Dus na 2 dagen mocht ik naar mijn kamer en de verzorging was daar Uitstekend en zeer vriendelijk verpleegkundigen. Ben al de laatste tijd verschillende keren opgenomen geweest in andere ziekenhuizen, maar soms is het een dag en nacht verschil.

Zoals ik al schreef ik ben nu begonnen aan mijn derde geboorte, en voel mij terug als herboren.
Ik zal nu eindigen en mij terug in de relax leggen want heb het lastig om er boven op te geraken maar alles moet zijn tijd hebben.

Ik heb nog vergeten te vermelden dat nu op 11 juli 20 als men die vlag uitsteekt met de leeuw erop, wel dit is voor mijn verjaardag ben geboren op 11 juli

Vele groeten aan iedereen
W.D
Laatst gewijzigd door wd op 29 jun 2020, 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

29 jun 2020, 08:32

Dat is nu eens goed nieuws, wd :)

En nu rustig aan, een mooie zomer tegemoet !
Beste wensen !

Afbeelding

wd
Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20

29 jun 2020, 08:55

Bedankt Wiana

en Groeten
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

29 jun 2020, 09:06

.
Hallo wd

Ook ik wens jou het allerbeste toe ..
Ongelooflijk hoe de geneeskunde erop vooruit gaat .
Doe het rustig aan én wees dubbel voorzichtig ..zeker nu in deze tijden van ..

Groetje,

Joy
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

wd
Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20

04 jul 2020, 07:33

Hallo Joy

Ik wil U ook bedanken voor de goede wensen.

Het gaat met mij de goede kant op maar heb het lastig maar het zal wel goed komen.
Wat de verzorging betreft daar is alles oké , maar wat het nieuwe systeem met de huisartsen betreft daar kan ik voorlopig al een boekje over schrijven. Als ik in de nabije toekomst nog beter ben zal ik hier nog wel het een en andere schrijven. Vroeger had men een huisarts en die was alleen bij hem thuis nu zijn het groepspraktijken met ook een vaste huisarts maar het was de eerste keer dat ik na zo een zware ingreep daar beroep moest op doen en het was één hoop ellende gelukkig ben ik nog een beetje mondig en kon ik ondanks mijn uitputting na die operatie het heft in handen nemen en telefoneren naar de passende personen.

Misschien in de toekomst zal ik dit eens van A tot Z uitleggen. Hopelijk komt er vlug een nieuwe regering kan mij niet schelen wie het is maar ene die de Gezondheid van de eerste lijn eens onder handen neemt en liefst 1 en geen 9 zoals nu.

Het gaat Jullie allemaal goed en woon in Oostende zo dit heb ik nu verklapt en heb destijds bij de oprichting van SeniorenNet dikwijls contact gehad met de oprichter zijn naam ben ik vergeten zoals zovele namen. Jaren geleden toen de vogels nog probeerden te praten(lach) was er hier altijd een wedstrijd voor de beste eigen Website en toen heb ik gewonnen en de TV zender Focus is toen bij ons thuis komen filmen en hebben dit uitgezonden. SeniorenNet was toen in opmars. Ik heb toen ook van de Burgemeester toen een hele mooie Plakkette van de Stad Oostende bekomen na een uitnodiging op het Stadhuis. Ik kan niet meer zeggen welk jaar dit allemaal was. Spijtig genoeg is SeniorenNet niet meer zoals het vroeger was de tijden veranderen en zelf Websites maken wie houdt zich daar nu nog bezig, maar in de aanvang van SenioreNet was dat de Wedstrijd. Ik had toen een tweetalige Website "Nederlands-Duits" gezien wij 16 jaar in Siegen gewoond hebben destijds nog heel vele vrienden van daar hadden, ik had er zelf mijn eigen "chat program" op de Website maar moest dan tot 's avonds laat op de website blijven om te chatten. Face boek heeft alles kapot gemaakt en dan heb ik jaren geleden alles gesloten enkel trouwe vrienden zijn over gebleven langs e-mail.

Nu ga ik mij terug neerleggen want dit was voor mij momenteel een inspanning .

Groeten aan iedereen.
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

04 jul 2020, 09:46

Dag wd,

Wat een positief verhaal, buiten je ervaring met de huisartsenpraktijk.
Dat je dit jouw derde geboorte noemt kan ik me levendig voorstellen.
Ik herken in jouw woorden mijn vader.
Dat is een te lang verhaal om hier neer te schrijven.
Ook zijn verhaal is positief en vol levenslust.
Als je het graag hebt vertel ik het later via PB. Laat maar weten.

Inderdaad het gaat langzaam, neem je tijd en alles komt goed.
Voor volgende week wens ik je alvast een fantastisch mooie dag.
Laat de vlaggen maar wapperen en zon of regen, ik ben ervan overtuigd,
jouw dag kan niet meer stuk.

Nog heel veel goede moed bij de revalidatie.

groetjes,
Sita
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

04 jul 2020, 10:10

wd,

zijn naam is Pascal Vyncke,

hier nog een beetje geschiedenis:

viewtopic.php?f=1&t=7769&sid=0a7cd57ef1 ... a58caad696
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

04 jul 2020, 10:20

Goede morgen wd

Hoorde je berichtje binnen komen en ...
Echt blij te lezen, dat het de goede kant opgaat met je.
Dat je het lastig hebt is begrijpelijk .
Het revalideren zal wat tijd vragen maar je bent er nog.
En je hebt een punt om wat de regering betreft.
Een circus .....

Oostende ? en ik een beetje verder ..
Het smoelenboek mijd ik als de pest .

En wat vrienden betreft?
Die leer je past kennen in nood ..

Hou je goed en tot later eens.

Joy
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

wd
Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20

04 jul 2020, 18:31

redpoppy schreef:
04 jul 2020, 10:10
wd,

zijn naam is Pascal Vyncke,

hier nog een beetje geschiedenis:

viewtopic.php?f=1&t=7769&sid=0a7cd57ef1 ... a58caad696
Beste redpoppy

Maar dat is voor mij een geschenk uit de hemel al die inlichtingen ik zal dit binnen enkel dagen alles op een rijtje zetten in een speciale map. Ik had toen enkel malen contact met Pascal en toen Focus TV later kwam heb ik dit hem laten weten.
Maar ik kon toen mij niet verder inzetten door de aanvang van een lijdensweg, die spijtig genoeg vandaag nog niet ten einde is.
Daar ik nu toch bezig ben zal ik maar verder schrijven :
Het begon zo rond mijn dertig a vijf en dertig jaar ,wij waren al verhuisd van Duitsland naar Oostende in onze nieuw huis. Maar toen werd er al vast gesteld dat ik een erfelijke Hartziekte had en een erfelijke Reumatoite Artritis van mijn moeders kant al haar zussen en broers dus mijn tantes en nonkels zijn allemaal rond de 60jaar overleden over zoveel jaar aan Hartproblemen.
En ik had op mijn 59jaar mijn eerste open Hart operatie destijds in Aalst verblijf toen 1 1/2 maand maar er waren problemen in de Operatie zaal met mijn Hart ritme, daarom dit toenmalige lange verblijf ik was toen als ik thuis kwam 15kg vermagerd.
Ik heb altijd bij het leger "Hersteller Voertuigen" geweest en dit was "motoren uithalen ,nieuwe pistons steken enz..." heb dit altijd met hart en ziel gedaan alsof ik voor mezelf werkte. Als ik bv een motor van een autobus van het leger moest herstellen en ik plaatste hem nadien terug op zijn plaats en ik draaide aan de sleutel en "vroem" dan had ik goed gewerkt.

Ik denk dat iedereen destijds van mij tevreden was want ik heb altijd 16 jaar in Duitsland in Siegen in hetzelfde Garnizoen mogen blijven, denk dat men niet veel militairen van vroegen dit zullen kunnen zeggen. Ik was bij de 1 Cie Ordonnance voordien heb ik een tijdje in het Bataljon Bevrijding geweest en heb dan op eigen verzoek gevraagd om naar de militaire vakschool in Doornik te mogen gaan eerst voor "mecanicien" en een tijdje nadien voor "Hersteller Voertuigen".
Als mecanicien en hersteller voertuigen in Duitsland deed ik daar ook de "Depanage dienst" met enkele collega's dus dus om de zoveel weken depannage voor een week was dit dan. Siegen was heuvelachtig en de Sector liep tot ongeveer Frankfurt dus een groot gebied dag en nacht bereikbaar. Mijn ergste Depanage was een "Unimog Ambulance" die om 03u00 's nachts in de ravijn was gereden. Hij kwam leeg van het Militair Hospitaal van Keulen.

Dus ik werd opgeroepen ,we waren altijd met 2 dus Ik als chauffeur depanneur en een milicien. Dus wij daar naar toe met den depaneur voor wie het kent "een Berliet" franse makelij was nog niet lang nieuw maar zoals altijd een miskoop niets Hydrolisch en men moest voor diegene die het kennen "dubbel Ambriëren", hoe kon men nog zowat nieuw kopen. Men had daarnaast de MAN volledig Hydrolisch maar neen men koos dat men moest trekken en sleuren om de zijsteunen te plaatsen. Nu het is voorbij maar dit blijft bij.

Dus aangekomen bij het ongeval Militaire Politie en de Duitse Politie waren natuurlijk al ter plaatse; het voertuig lag dan nog op zijn zijde in de ravijn. Gelukkig was ik altijd voorzien van heel veel materiaal en kettingen enz..de miliciens maakten som ruzie omdat ze die week niet met mij mochten depannage doen.Uren hebben wij daar met ons 2 gewerkt om het voertuig eerst op zijn wielen te krijgen en dan het naar boven te trekken tot op de baan. Maar het was ons toch gelukt. Dit was voor mij de zwaarste depannage.

Nu om verder te vertellen , wij weg uit Duitsland en ik had het geluk ik mocht naar Sysele bij het 5de Log Centrum ik wist zelfs niet dat dit bestond maar ik was heel tevreden want van Oostende naar Sysele was te doen. Ik kwam daar toe en mijn Job was daar ook "Hersteller Voertuigen" het heeft daar enige jaren geduurd alvorens ik mij daar gelukkig voelde. Het waren daar allemaal collega's die vast geroest waren op hunne stoel de meeste toch en enige hadden nog nooit gehoord van Duitsland stel je voor.
Dus ik kwam daar toe de Cie was denk ik een 120 man de meeste kwamen van de 'sterre' in Gent dat was een kazerne complex dat men destijds heeft afgebroken om het nu bestaande UZ Gent op te bouwen.

Ik was juist terug van een groot maneuver in "Höhne" bij Hannover dit was een terrein van het Engels leger en Sysele moest elk jaar een maneuver doen in "Ryckevelde" dit was bij de kazerne.Ik vroeg aan commandant om niet mee te moeten gezien mijn vrouw nog in Duitsland was en ik wilde in die week gaan helpen inpakken voor de verhuis.
Maar stel je voor die zei neen en zei erbij "mijn vrouw heeft destijds ook alles alleen ingepakt" nadien heb ik vernomen dat hij ook nooit in Duitsland geweest was ongelooflijk hé.
Dus ik mee op het zogezegd jaarlijkse maneuver in dit bos ik moest daar sleutelen zoals ik gewoon was op maneuver in Duitsland maar mijn ogen vielen bijna op de grond voor alle andere was dit een uitstapje en een zuip partij.
Maneuver gedaan normaal werk in de kazerne ,'Wilfried we krijgen een nieuwe depaneur een Berliet ik zei ik ken die van in Duitsland". Nu komt het er moest iemand van de depanneurs lijst naar Doornik voor 3 maanden en ze vonden niemand die kon of wilde gaan. Men komt bij mij terecht ik zeg Commandant het brevet Berliet heb ik al ik reed in Duitsland al een paar jaren met dat monster rond. Maar men besloot dat ik een tweede keer die Cursus moest gaan volgen in Doornik. Ik stelde toen vast dat die vast gelijmde een klik van Eeklo, van Maldegem en van Brugge was, die nooit of nooit iets presteerden. Heel vele zijn al overleden en na mijn pensioen ben ik nooit meer terug gegaan.
Ik kwam terug van Doornik iedere dag met de auto van thuis naar Doornik naar school voor iets dat ik al kende.Na 3 maanden verveling in Doornik terug naar Sysele, Wilfried je hebt een goed rapport bekomen in Doornik en nu kun je aan de collega's depanneurs scholing geven stel je dat eens voor dat was daar een ben ongehoord maar ik heb daar toch tot ik dertig jaar dienst had nog 14 jaar verbleven maar stilletjes aan is de toestand verbeterd en werd ik aangenomen van die vrij gevochten bende.
Ik weet niet of vele dit weten maar de grote staking in 1960 van zeker 3 weken en geloof 2 doden men brak de sporen uit in Wallonië en moesten van Siegen naar Charleroi op stro gaan slapen en de sporen bewaken. Wel dienen "eenheidswet" dit was voor het openbaar ambt vanaf 01jan60 kon de ambtenarij nog met vervroegd pensioen gaan maar zonder geld.De regering viel een andere bende kwam aan de macht en nam de "eenheidswet" over.
Maar gezien ik bij het leger ben gegaan in 1959 viel ik niet onder dienen eenheidswet en kon ik vervroegd op pensioen gaan met nog het geldelijk statuut.

Nu ga ik verder vertellen over mijn belevenissen daar, mijn beste vriend daar als hersteller voertuigen was iemand uit Veurne, er waren daar een zestal herstellers de meeste uit Brugge met de mentaliteit laat mij gerust ik laat U ook gerust. Ik stelde vast dat de ambulance Volkswagens van het militair hospitaal Oostende na reparatie zelfs niet in Oostende geraakten en dit was voor mij met mijn eergevoel niet in orde, ik vroeg aan den chef de garage toen een Bruggeling is er hier geen werkboek over die Volkswagen en hij zei het gaat al jaren goed toen dacht ik waar ben ik hier beland.
Ik stapte in Oostende in de toenmalige Volkswagen garage binnen en vroeg naar de meestergast en ik vertelde mijn verhaal en vroeg of hij mij geen werkboek kon bezorgen over die afstellingen.
Hij keek mij aan en wel ge ziet er een eerlijk mens uit ik ene gaan halen maar zal geen nieuwe zijn ik hoeft niet.
Hij zij ge moogt hem houden en moet er zelfs niets voor hebben. Niemand maar dan ook niemand heeft geweten in sysele van dit boek zelfs mijn beste vriend niet uit Veurne. Ik verdiepte mij thuis over alle instellingen en toen ik alles op een rijtje had vroeg ik aan chef de garage geef mij eens enkel van die ambulances voor volledig herstel en tot mijn verbazing zei hij ja.
Dus 2 ambulances naast elkaar geplaatst die motoren waren heel eenvoudig uit te halen en begon aan den eerste dus volledige vernieuwing toen die klaar was gebruikte ik den testbank alvorens terug te plaatsen er was sebiet comentaar op zijn brugs zeg wiender doen dat zo niet wé. Ik zei ik mijn werk en doe maar voort aan het uwe.
Met de afstellingen van Volkswagen Oostende draaide den eersten motor gelijk een lijster.Dan den tweeden en beide in het voertuig geplaatst en die vertrokken richting Militair hospitaal Oostende zonder problemen de dienst voertuigen in het Militair Hospitaal die waren verbaasd dat er opeens 4 ambulance van Sysele tot bij hen geraakt waren.
Twee dagen later moest ik bij Majoor Korpsoverste komen een Limburger maar zeer sociaal als men zijn werk goed deed. Dus 's morgens om 08u00 met mijn overal al aan naar zijn bureel en die zei Wilfried zet U ik heb van het Militair Hospitaal bericht gekregen van Uw goede kennis van zaken moest ik kunnen zei hij ik maak U chef de garage maar ik kan dit kan nu niet meer de regels zijn veranderd. Ik bedankte hem voor mij was dat een opsteker,ge kunt wel denken maar de jaloezie die liep bij wijze van spreken van onder garage poort naar buiten maar ik heb mij dit nooit aangetrokken.
Dienen Majoor was denk ik zodanig onder de indruk dat hij op een dag vroeg Wilfried de vrijdag namiddag was er zogezegd sport maar meestal in de bar.
Hij vroeg daar hij van de Limburg was ik stel U vrij van sport ,ik was gelukkig want ik kreeg al problemen met mijn gezondheid, hij vroeg zou je mijn wagen elke vrijdag eens willen nazien alvorens ik naar de Limburg rij.
Ik dacht oei en nu als ik nee zeg dan zal hij ontgoocheld zijn zeg ik ja dan krijg ik van de collega's nog een emmer jaloezie erbij en ik zei ja, maar ik zei majoor ge moet mij tegen vrijdag namiddag nieuwe boegies fiches platinés en nieuwe olie bezorgen en een nieuwe oliefilter zijn was een Toyota. Dus de vrijdag dienen wage over de put gereden en ik hoorde toen dienen motor draait niet op zijn gemak.
Ik vernieuwde het nodigst dat ik hem gevraagd had en regelde hem af zoals ik dacht dit is gelijk een vogeltje dat fluit. 's avonds naar huis den maandag morgen langs de luidspreker dat ik op het bureel van de majoor verwacht werd er ging een rilling door mij mijn eerste gedacht die zal toch niet op weg naar limburg in panne gevallen zijn.
Ik kwam daar toe zet U en hij zei Wilfried ik heb nog nooit zo op mijn gemak naar huis gereden zonder gebrom van die motor.Een pak van mijn hart, hij ging naast zijn bureel en kwam terug met een houten kistje met 3 flessen rode wijn in als dank ik zei majoor ik sta hier met mijn overal aan en ik moet nu over het parade plein de garage binnen al diegene die iets te zeggen hebben stuur ze naar mij. Ik kon vertrekken. Natuurlijk werd er geroddeld maar ik heb in al die jaren dat hij de compagnie bestuurde nooit iets verteld over collega's enz..
Maar ik voelde mij achteruit gaan met mijn gezondheid ik heb tegen die reumatoïde artritis gevochten maar destijds bestond die medicatie niet zoals nu.
Het verergerde en ik kwam terecht bij de reumatoloog in de toenmalige StJozef kliniek Oostende die schreef mij kine voor drie dagen in de week in de namiddag. Voordien heb ik in het militair hospitaal Oostende geweest gezien ik mij voelde en ik daar al die militairen zag die daar volgens mij maar kwamen om niet te moeten werken enz.. ben ik overgestapt naar de burger hospitalen en geneesheren vroeger mocht dit niet maar toen was veranderd. Dus ik 3x in de week naar Oostende naar de kine in stjozef kliniek er was daar een zwembad en alles dat er moest zijn om goede kine te ontvangen onder controle van die reumatoloog.
Dit ging enige maanden goed er werd geroddeld dat ik een plantrekker was enz..Maar de Cie Comand die zei tegen mij wij mocht in Uw medisch dossier kijken en zijt werkelijk ziek er lopen hier andere rond.
Maar een hele tijd nadien verstrengde de controle met de toenmalige militaire adviseurs en ik kreeg een brief dat ik mij moest aanmelden Militair hospitaal voor controle. Dus ik daar naartoe Ik zie dien dokter nog altijd voor mijn ogen, hij zei ge gaat gij nu al een hele tijd bij de reumatoloog in Oostende ik zal U hier een week opnemen voor onderzoek. Ben altijd heel wakker gebleven en ik zei dokter ik heb nu het recht om dit onderzoek in een burger kliniek te laten uitvoeren en hij verschoot en hij zei ik ga bellen naar het toenmalige HHart ziekenhuis in Oostende voor een week opname en onderzoeken. Ik dacht toen bij mezelf doktertje ik denk dat je dit zult beklagen en het was zo. Dus ik opgenomen in het HHart ziekenhuis afdeling weet ik niet meer en ik dacht al die onderzoeken hebben ze al gedaan in de StJozef kliniek en in het Militair Hospitaal ook van Brussel en n steken ze mij gedeeltelijk op mijn kosten nu nogmaals diezelfde onderzoeken.
Ik was wakker en deed al wat ze zeiden hun aperatuur en scanners was honderd keer beter of van de militaire keten. Nu de week was ten einde en ik moest voor vertrek bij de verantwoorde dokter komen en die zei mijnheer ge zit inderdaad met enorme gezondheids-problemen het zou mij niet verwonderen dat je later in een rolstoel terecht komt de vrouw verwittigd en naar huis met een brief voor dienen fameuze militaire dokter destijds.
Deze dokter van destijds van het HHart ziekenhuis die al overleden is die had gelijk want ik verplaats mij nu buiten met een elektrische rolstoel van het riziv.
Dus ik de maandag namiddag naar de kine in Stjozefkliniek kom die reumatoloog ten en die zei waar heb je gezeten hij liet mij binnen in zijn kabinet en ik vertelde mijn verhaal en zei erbij dokter volgens hem kom ik al te lang bij U en mijn conclusie is dat je volgens hem Uw werk niet goed deed.En hij begon te schrijven
Alvorens hij hem toe plakte mocht ik hem lezen en vanonder stond er indien niet akkoord dan zien we elkaar bij de orde van geneesheren.
Ik 's anderen daags naar het militair hospitaal met mijn 2 brieven op zak ene van de opname en ene van de reumatoloog.
Het was aan mij ik gaf hem eerst de brief van mijn opname en hij zei het is toch erger of dat ik vermoede en ik zei dokter moment ik toevallig nog een brief van den reumatoloog die U niet vertrouwde wel hij werd lijk bleek en zei ik stuur U nu voor een maand op zieken verlof en als er problemen zijn bel naar hier ik los ze op.
Ik zei dokter vanaf nu en drie maanden verder zal ik mijn problemen zelf oplossen ik heb mijn pensioen aangevraagd die ellende wil ik niet meer meemaken. Hij schreef direct tot aan mijn pensioen mij vrij van dienst.
Dit is mijn verhaal al heel lang geleden dus ongeveer 18j was ik ik 1959 toen ik binnen ben gegaan 18+30j ik was amper 48j toen ik met vervroegd pensioen ging, Heb het nooit beklaagd gezien ik mijn werk dat ik heel graag deed niet meer aan kon dus een volledig pensioen heb ik niet maar we waren toen maar met 2 meer de dochter was het huis uit en we woonden in ons eigen huis. Moet nu eindigen maar mijn verhaal is nog niet ten einde misschien later verder mijn vrouw zegt dat ze denkt dat ik een bakster babbel water heb gekregen.Maar ik heb nu eigenlijk niets anders meer te doen aan mij bezig te houden aan de Computer gelukkig heb ik jaren geleden daar avondschool voor gevolgd.

Vele groeten aan alle en als er schrijf fouten in staan neem ze erbij ben te moe nu.

W.D
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

04 jul 2020, 18:51

wd

Wat een verhaal zeg ....
Tijd om te rusten denk ik dan zo !!

Groetje,

Joy
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

wd
Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20

10 jul 2020, 17:42

Hallo Beste mensen

Ik dacht dat alles in orde was maar...
Zoals ik al hierboven had geschreven ben in Roeselare geopereerd van een 2de hartoperatie op 17 juni20 en op 24 juni20 mocht ik naar huis. Thuis alles goed en ik voelde mij goed toen verleden zondag 5 juli 20 na het morgen ontbijt met mijn vrouw, ik zei schat voel mij niet zoals de dagen voordien ik ga naar de wc en zal mij nog even op bed leggen.

Ik sta op ga van de woonplaats de gang in naar de wc en zonder ik het wist zakte ik in elkaar en buiten bewust zijn. Ik kwam terug bij wist niet wat er gebeurd was ondertussen waren de dochter en schoonzoon hier al en ik zeg tegen de schoonzoon help mij recht ik ga terug op de stoel zitten. Maar ik stond nog niet recht en ik was terug in elkaar gezakt en buiten bewust zijn. Men heeft dan direct de mug en 100 gebeld die waren er heel vlug die hebben mij recht geholpen en van alles gedaan en gemeten en meegenomen op een brancard naar beneden in de ambulance naar de spoed.

Baxters en een Cardioloog erbij en toen ik een beetje beter was en stopte met overgeven, deed men mij naar een kamer in de afdeling monitoring cardiologie. Men heeft dan alle onderzoeken gedaan enz.... en in de Isotopen scan ontdekte men dat er 2 kleine bloed klontertjes in een klein adertje in de longen was en dit was het. Ben nu van gisteren avond terug thuis, ik hou mij zeer kalm en rustig gelukkig waren die bloed klontertje niet in mijn hoofd. De 17de juli moet terug op controle en hopelijk zijn ze opgelost. Beste mensen het leven hangt aan een zeer zeer dun draadje.

Ik dacht als ik een beetje er door kom ga ik mijn verhaal laten weten op SeniorenNet maar ik ga nu eidigen en mij terug in de relax leggen.
Morgen is mijn verjaardag en heb het hier al geschreven denk ik als ze die vlaggen uitsteken met diene leeuw erop is dat elk jaar voor mijn verjaardag. Ben een echte Vlaming geboren in Roeselare (Albrecht Rodenbach) en in Brugge (Pieter De Coninck en Jan Breydel) :roll: Maar ik ben en zal mij nooit politiek binden.

Vele Groeten aan iedereen Wilfried
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

10 jul 2020, 17:45

Wd, verjaardagswensen staan ... bij wensen :wink:
viewtopic.php?f=36&t=210727&sid=20ead80 ... dfe4ba5b52

wd
Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20

10 jul 2020, 17:53

Wiana

Bedankt voor de melding in al mijn miserie had ik daar niet aangedacht.

w.d
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

10 jul 2020, 18:05

Oei, oei wd ...
Sorry, maar ik heb pas nu je relaas gelezen :oops:

Je hebt inderdaad geluk gehad ! Het enige wat je kan doen, is opletten natuurlijk,
maar zoiets voel je ook niet aankomen !
De specialisten zullen wel best weten hoe ze bloedklonters kunnen voorkomen,
denk ik . Ook in Oostende hebben ze goede specialisten !
Bloedverdunners ?

Hou je vooral rustig en laat iemand anders de leeuwenvlag uithangen :wink:

't Allerbeste gewenst !