anti Covid vaccinatie

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

Artheme
Lid geworden op: 03 dec 2020, 16:15

03 dec 2020, 16:24

Wij krijgen dus kans om ons te laten inenten tegen Covid-19. Het blijkt gratis en niet verplicht. Ik vraag mij evenwel af wie verantwoordelijk is als een oude mens overlijd ten gevolge van nevenwerkingen van dit vaccin.
Gewone geneesmiddelen hebben soms zulke "tegenstrijdige effecten". Werd dit vaccin getest? Een zeventig plusser is zwakker en dus meer onderheviger dan een twintiger aan zulke toestand. Wat denken onze senioren hierover ?

LievenL
Lid geworden op: 20 nov 2019, 14:21
Locatie: Server X

03 dec 2020, 17:16

Volg verder alle fake-news, dan weet je het zeker. :twisted:

Of nee, wacht, de rijken hebben eindelijk een manier gevonden om het gros van de mensheid te elimineren, zodat zij en een handvol personeel een ongestoord leven kunnen leiden. 8O

Maar nee, het is de manier om het zilverfonds (de pensioenen) eindelijk betaalbaar te maken, VDB rolt dit uit op mondiaal niveau. :roll:

Denk nu toch zelf eens na, maar ja, dat is niet gemakkelijk.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

03 dec 2020, 18:47

wie verantwoordelijk is als een oude mens overlijd ten gevolge van nevenwerkingen van dit vaccin
Wie is verantwoordelijk als die oude mens overlijd aan Corona?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

06 dec 2020, 08:31

Die persoon zelf want het is vrijwillig net als de griepspuit en net als alle medicijnen die ge neemt Ik zal niet twijfelen als ik de spuit kan krijgen Ik hecht geen belang aan het gezwans op sociale media