vaccin

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

21 mei 2021, 16:56

Er zijn er ook verschillende zwanger ... en misschien wel twintig covid doden ALLE dagen


"Het is heel zeldzaam. Het zijn de eerste overlijdens in ons land die gelinkt worden aan een coronavaccin", zegt viroloog Steven Van Gucht. "Er zijn al vier miljoen prikken gezet, waarvan 1 miljoen met AstraZeneca."
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

21 mei 2021, 19:41

E.T. schreef:
21 mei 2021, 16:56
Er zijn er ook verschillende zwanger ... en misschien wel twintig covid doden ALLE dagen
Zever in pakskes. Jij hebt waarschijnlijk Pfizer of Moderna gekregen en geen onderliggende gezondheidsproblemen. Dan is het gemakkelijk praten.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

22 mei 2021, 08:18

Philo schreef:
21 mei 2021, 16:39
Blijf dan voor de rest van uw leven in uw kot hé

Ik begrijp niet waarom jullie zo bang zijn van die astra,
Heb het ook gekregen in April, geen last en voelde mij kip lekker.
Heb ook al gehoord dat de andere vaccins ook bijwerkingen hebben.
2 dagen doodziek en of andere bijwerkingen.

Neen ik ben blij dat ik die astra gekregen heb en voor mij mag het al juli zijn zodat ik mijn 2de astrake kan gaan halen.
Er zijn wel twee mensen gestorven in België ten gevolge van de vaccinatie met AstraZeneca. Dat geeft toch te denken.
Ja en dan?
Er sterven dagelijks mensen.
Als je bang heeft sluit U dan op en blijf braaf in uw bed liggen of in de zetel zitten.
En doe vooral:
Gooi al uw medicamenten weg want als je de buisluiters leest!
Eet geen groenten meer uit blik of bokaal wegen bewaarmiddelen,
Kom niet meer buiten vanwege inademen fijn stof
Doe geen trappen want als je valt….
Enzovoort…..

Ik persoonlijk vind het belachelijk dat iedereen tegen de bijwerkingen heeft van de spuiten tegen covid-19.

Jullie moesten blij zijn dat de spuiten er nu al zijn, en ja normaal doet men hier jaren over en nu moest het vooruit gaan.

Dus stop met jullie kinderachtig gedrag en doe normaal.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

fendtje
Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30

22 mei 2021, 08:24

Bij een uitnodiging is het vaccin gratis.
Het is uw recht om te weigeren.
Maar u wilt het uiteindelijk toch graag betaling van 1000 € per keer.
Jullie gaan het blijven weigeren?

Boetes halen ook niks uit.
1 * 250 €
2* 2500 € onmiddellijk te betalen.
3* 5000 € onmiddellijk te betalen of in beslag name.

Het kantjes aflopen zal snel stoppen en het weigeren.
Ben vroeger gedoopt en was ook mijn eigen keuze niet.
Laptop Toshiba, terug de flybox, Ci+ telenet, Sat via protek 9920lx.
Philips Android tv's als kijkkastjes.
Mobile Viking voor mobiel internet + bellen

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

22 mei 2021, 09:20

Waar je vooral over moet nadenken: Van de miljoenen inentingen zijn er 2 mensen gestorven door de bijwerkingen van het vaccin. Heel erg, maar... besmet worden met covid met kans op coma, overlijden of maandenlange revalidatie vind ik veel gevaarlijker. Ik zal blij zijn dat ik mijn 2de vaccin volgende week krijg. Na een paar weken zal ik mijn kleinkinderen terug heel onbezorgd kunnen knuffelen.

Philo
Lid geworden op: 28 aug 2004, 00:40
Locatie: Net naast de rijke mensen

22 mei 2021, 10:38

benq schreef:
22 mei 2021, 08:18
Philo schreef:
21 mei 2021, 16:39
Blijf dan voor de rest van uw leven in uw kot hé

Ik begrijp niet waarom jullie zo bang zijn van die astra,
Heb het ook gekregen in April, geen last en voelde mij kip lekker.
Heb ook al gehoord dat de andere vaccins ook bijwerkingen hebben.
2 dagen doodziek en of andere bijwerkingen.

Neen ik ben blij dat ik die astra gekregen heb en voor mij mag het al juli zijn zodat ik mijn 2de astrake kan gaan halen.
Er zijn wel twee mensen gestorven in België ten gevolge van de vaccinatie met AstraZeneca. Dat geeft toch te denken.
Ja en dan?
Er sterven dagelijks mensen.
Als je bang heeft sluit U dan op en blijf braaf in uw bed liggen of in de zetel zitten.
En doe vooral:
Gooi al uw medicamenten weg want als je de buisluiters leest!
Eet geen groenten meer uit blik of bokaal wegen bewaarmiddelen,
Kom niet meer buiten vanwege inademen fijn stof
Doe geen trappen want als je valt….
Enzovoort…..

Ik persoonlijk vind het belachelijk dat iedereen tegen de bijwerkingen heeft van de spuiten tegen covid-19.

Jullie moesten blij zijn dat de spuiten er nu al zijn, en ja normaal doet men hier jaren over en nu moest het vooruit gaan.

Dus stop met jullie kinderachtig gedrag en doe normaal.
Ik ben al tweemaal ingeënt, wel met Pfizer, niks geen problemen gehad. Ook van anderen die met Pfizer ingeënt werden, heb ik nog niet gehoord dat er problemen waren.
Maar met AstraZeneca is er altijd wat, het komt voortdurend in het nieuws. Bloedklonters, overlijdens ... Men moet wel doof en blind zijn om niet te merken dat er hier toch iets aan de hand is.
Als er risicoloze vaccins bestaan zoals Pfizer waarom dan per se met het verdachte AZ blijven werken?
ik erken maar éen wet : léven. (H. Marsman)

Sousske
Lid geworden op: 13 mei 2015, 14:59
Locatie: Limburg

22 mei 2021, 10:55

Philo schreef:
22 mei 2021, 10:38
benq schreef:
22 mei 2021, 08:18
Philo schreef:
21 mei 2021, 16:39


Er zijn wel twee mensen gestorven in België ten gevolge van de vaccinatie met AstraZeneca. Dat geeft toch te denken.
Ja en dan?
Er sterven dagelijks mensen.
Als je bang heeft sluit U dan op en blijf braaf in uw bed liggen of in de zetel zitten.
En doe vooral:
Gooi al uw medicamenten weg want als je de buisluiters leest!
Eet geen groenten meer uit blik of bokaal wegen bewaarmiddelen,
Kom niet meer buiten vanwege inademen fijn stof
Doe geen trappen want als je valt….
Enzovoort…..

Ik persoonlijk vind het belachelijk dat iedereen tegen de bijwerkingen heeft van de spuiten tegen covid-19.

Jullie moesten blij zijn dat de spuiten er nu al zijn, en ja normaal doet men hier jaren over en nu moest het vooruit gaan.

Dus stop met jullie kinderachtig gedrag en doe normaal.
Ik ben al tweemaal ingeënt, wel met Pfizer, niks geen problemen gehad. Ook van anderen die met Pfizer ingeënt werden, heb ik nog niet gehoord dat er problemen waren.
Maar met AstraZeneca is er altijd wat, het komt voortdurend in het nieuws. Bloedklonters, overlijdens ... Men moet wel doof en blind zijn om niet te merken dat er hier toch iets aan de hand is.
Als er risicoloze vaccins bestaan zoals Pfizer waarom dan per se met het verdachte AZ blijven werken?
Inderdaad, zo denk ik er ook over.

Ik moet de keuze hebben om te beslissen welke rotzooi er wel of niet in mij gespoten wordt!!
Je gezondheid is het kostbaarste bezit. :)

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

22 mei 2021, 12:10

Philo schreef:
22 mei 2021, 10:38
Als er risicoloze vaccins bestaan zoals Pfizer waarom dan per se met het verdachte AZ blijven werken?
Eindelijk iemand met gezond verstand.
Ik begrijp het ook niet. En zeker niet dat ze AZ toedienen aan mensen met een verminderde immuniteit. Of aan vrouwen, bij wie de kans veel groter is op bijwerkingen dan bij mannen.
Maar goed, te nemen of te laten in België.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

22 mei 2021, 12:19

AZ is alleen VERDACHT in de ogen van non-believers. Er is niet meer of minder mis mee dan met de andere vaccins. Ze komen alleen maar wat meer in de krant :lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

22 mei 2021, 12:37

Alle mensen die van AZ grote bijwerkingen hebben zijn jonge vrouwen. Daarom geven ze AZ niet meer aan jonge mensen. Mensen op seniorennet behoren niet tot die doelgroep.

Philo
Lid geworden op: 28 aug 2004, 00:40
Locatie: Net naast de rijke mensen

23 mei 2021, 09:38

Seppe123 schreef:
22 mei 2021, 12:37
Alle mensen die van AZ grote bijwerkingen hebben zijn jonge vrouwen. Daarom geven ze AZ niet meer aan jonge mensen. Mensen op seniorennet behoren niet tot die doelgroep.
Mijn dochter is 52 en werd vorige week ingeënt met AZ. Wat verstaan ze onder "jonge mensen"?
ik erken maar éen wet : léven. (H. Marsman)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 mei 2021, 10:06

ik weet hier in de buurt dat er zijn die ook enorm ziek geweest zijn met pfizer .Zelfs een koppel de man had pfizer en de dame had az .En wie was het ziekste van hen twee denk je niet de dame maar de man .Kortom het hang af hoe je het verdraagt zeker .Ja ik heb ook az gekregen was ook ziek ervan .Maar als je links en rechts hoort dan zijn er die ook ziek worden van de andere .Iedereen heeft een ander gestel en met medicijnen zal de ene ook ziek zijn en de andere niet .Kortom doe wat je het beste vind laten zetten of niet ik moet begin juli de tweede hebben .De mijne is nochthans gezet door de huisarts zelf .Dus zalde huisarts er wel geen gevaar in gezien hebben denk ik want ik vertrouw hem groetje een fijne dag iedereen

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

23 mei 2021, 11:58

Philo, ik denk 45 jaar. Onder de 45 jaar geen AZ.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

23 mei 2021, 12:45

Seppe123 schreef:
23 mei 2021, 11:58
Philo, ik denk 45 jaar. Onder de 45 jaar geen AZ.
41 jaar is de grens

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

23 mei 2021, 15:46

Juist: 41 jaar