Appelazijn verminderd buikomtrek

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

lucskes
Lid geworden op: 07 jul 2022, 22:31

25 okt 2023, 08:14

Ik neem elke morgen 2 koffielepels appelazijn na mijn eten weliswaar in een groot glas water.ik spoel nog eens na met nog een glas water om mijn tanden te beschermen.mijn omtrek buik is verminderd want moet al gaatjes bijmaken in mijn broekriem.kalknagels zijn aan het herstellen.wie heeft ook zo een ervaring als ik of zijn er negatieve ook? O ja steelwratjes in oksel minderen ook.ik doe dit ook in kombinatie met kurkuma met zwarte peper.ik heb ook minder hongergevoel.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

25 okt 2023, 16:27

SUCCES!
Maar ikzelf geloof in een evenwichtige voeding.
En een gezond appeltje stilt tussenin honger en levert vitamines.

Qua APPELAZIJN nog dit.
Ons voedsel dient goed gekauwd in de mond en de maag zorgt voor de vertering.
Want in onze maag wordt maagzuur afgescheiden.
De maag niet provoceren met prikkelende voeding.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

26 okt 2023, 08:26

Al die middeltjes zijn goed voor kassa fabrikant en verkoper.
Maar niet voor uw geldbeugel.

Het is zoals Hobo zegt:
“Maar ikzelf geloof in een evenwichtige voeding.
En een gezond appeltje stilt tussenin honger en levert vitamines.”


Das veel beter dan al die supplementen.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

lucskes
Lid geworden op: 07 jul 2022, 22:31

27 okt 2023, 08:17

Appelazijn is een nevenprodukt van appels en helemaal niet duur hoor. Ik ken iemand die elke dag fruit heeft gegeten en gezond gegeten heeft en is ook vroeg gestorven.Nee ik probeer alles eens te doen om wat af te vallen en met appelazijn te gebruiken is er voor de eerste keer wat kilos af.wel in combinatie met wat minder eten en zeker geen schips meer te eten.mijn huid aan mijn voeten is toch ook aan het herstellen...die steelwratjes....die kalknagels...Ik ben geen verkoper van appelazijn maar ik vind het een goed product dat me goed bevalt.o ja je moet er meer van plassen heb ik ondervonden.is het waterafdrijvend.??ja ik drink na inname toch groot glas water.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

27 okt 2023, 08:36

Als jij er U goed bij voelt, O.K. dan, zoveel te beter voor U.
Maar U noemt hier een grote boosdoener.
Chips, puur vet.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

27 okt 2023, 08:47

lucskes schreef:
27 okt 2023, 08:17
Appelazijn is een nevenprodukt van appels en helemaal niet duur hoor. Ik ken iemand die elke dag fruit heeft gegeten en gezond gegeten heeft en is ook vroeg gestorven.Nee ik probeer alles eens te doen om wat af te vallen en met appelazijn te gebruiken is er voor de eerste keer wat kilos af.wel in combinatie met wat minder eten en zeker geen schips meer te eten.mijn huid aan mijn voeten is toch ook aan het herstellen...die steelwratjes....die kalknagels...Ik ben geen verkoper van appelazijn maar ik vind het een goed product dat me goed bevalt.o ja je moet er meer van plassen heb ik ondervonden.is het waterafdrijvend.??ja ik drink na inname toch groot glas water.
Wel die combinatie van minder eten en (drinken?) mss meer beweging zal het doen. Zoals de andere mensen hier geloof ik ook niet in die appelazijn. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt, maar geloven? No way. Als het zo gemakkelijk was of is zou iedereen het doen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

27 okt 2023, 10:28

Het gewicht verliezen door appelazijn komt omdat het minder eetlust opwekt na het drinken van 2 lepels appelazijn in een glas water.
Een zelfde effekt krijgt men met dagelijks een pot 0% platte kaas met een lepel havermout te verorberen.
Een blok beton op je maag zonder waarde.

lucskes
Lid geworden op: 07 jul 2022, 22:31

27 okt 2023, 11:38

Ik rij elke dag 10 km en 7 km wandelen.dat deed ik ervoor ook dus het zal wel helpen bij mij hoor

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

27 okt 2023, 15:56

Ik reed voor mijn beroerte jaren en dag 4000km/jaar met mijn koersfiets en moutenbike en verloor daar geen kilo mee.