Belastingaangifte 2021
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Gisteren mail ontvangen dat "ze" een voorstel van vereenvoudigde aangifte klaar hebben, ben nog niet durven gaan kijken
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Best gaan kijken, bij mij 2 giften niet ingebracht.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
wanton - Lid geworden op: 22 feb 2006, 18:51
- Locatie: HEIST , bij-den-Berg
Zo iets gebeurt veel, Lode. Heel wat 'goede doelen' zijn niet in staat om dat elektronisch door te geven. Dat betekent dat jij die post in Tax on web moet aanpassen. En misschien wordt daar dan later het bewijs van gevraagd.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon
Toet-anch-Amon
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
- Locatie: Lommel
Uw document van Child focus zou u moeten zien in mijn documenten.
Verder is het nog een grotere warboel als verleden jaar.
Maar van de telefonische hulp mag ik niet klagen.
Ik heb 16 documenten (van de 20) kunnen rechtzetten waarvan 10 met steun.
Warboel, maar de helpdesk ( veel geduld) is ook tevreden als ze iemand kunnen helpen.
Maak je vooral niet boos op de helpdesk, zij doen hun best, maar er zit soms een nurk tussen die de pieren moet weten. Blijf kalm, want dat zijn ook maar mensen
Over de top , ben ik wel niet tevreden, die zitten in een ivoren toren en begrijpen soms een simpele vraag niet!!
Verder is het nog een grotere warboel als verleden jaar.
Maar van de telefonische hulp mag ik niet klagen.
Ik heb 16 documenten (van de 20) kunnen rechtzetten waarvan 10 met steun.
Warboel, maar de helpdesk ( veel geduld) is ook tevreden als ze iemand kunnen helpen.
Maak je vooral niet boos op de helpdesk, zij doen hun best, maar er zit soms een nurk tussen die de pieren moet weten. Blijf kalm, want dat zijn ook maar mensen
Over de top , ben ik wel niet tevreden, die zitten in een ivoren toren en begrijpen soms een simpele vraag niet!!