Video in een foto album?

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

Germaine1
Lid geworden op: 09 nov 2010, 10:30

29 dec 2013, 11:50

Hallo iedereen,

Ik zie dat je bij verschillende winkels waar je foto albums op papier kunt laten drukken nu ook video er mee in kunt zetten. Je krijgt dat zo een blokjeskode naast de fotos die je met je ipad kunt lezen en dan de video ziet als ik het goed begrijp.

Ik vind dat heel knap maar zou het ook willen voor onze oude fotoalbums want van die reizen en verjaardagen hebben we ook heel wat video. Weet iemand of dat kan en hoe?

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

29 dec 2013, 16:05

U zal zich wel ergens vergist hebben.
Op papier is een video inbrengen onmogelijk

WEL photoalbums die op tv of pc en dus ook tablet kunnen afgespeeld worden.
Magix bijvoorbeeld.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

29 dec 2013, 18:05

Germaine1,
u bedoelt waarschijnlijk met een QR code?

http://www.qrstuff.com/

de QR code van seniorennet is deze bv.:
Afbeelding

als je deze code scant via een QRscanner app.met je iphone of ipad dan komt je automatisch op Seniorennet.
Het kan dus ook voor video's.
Je zou een QR code kunnen maken van video's en die in je fotoalbum plakken
Je hoeft alleen als de video op internet staat die met bovenstaande site om te zetten naar een QR code.
Die QR code afprinten en in je fotoalbum plakken
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Luq
Lid geworden op: 08 okt 2010, 14:18
Locatie: Hoeilaart

29 dec 2013, 19:15

Was op zoek naar hetzelfde en het is inderdaan met een QR code dat je dat kan doen. Hier wordt het uitgelegd hoe en kan je meteen de juiste code genereren: http://blog.spotty.eu/nl/integreer-live ... m-qr-code/
Je kan ook de foto in het artikel proberen als demo, dan snap je direct wat het doet.

Je moet natuurlijk eerst wel je video's digitaliseren, als ze nog niet op je computer staan. Daar bestaan genoeg kits voor als je even rondkijkt op het Internet.