foto's importeren

Kunst is als liefde en voor een liefde wil ik getuigen. (Marijke de Goey - 1947)

johandorine
Lid geworden op: 06 okt 2014, 15:05
Locatie: Zwevegem

04 nov 2015, 08:06

als ik foto's van mijn fototoestel of direct van mijn kaartje wil importeren naar mijn pc dan krijg ik een fout melding : IMG_0001.JPG en kan ik de foto's niet importeren. met mijn laptop lukt het wel. mijn pc heeft Windows 10 , laptop windows 7.

dendre
Lid geworden op: 29 dec 2010, 21:51
Locatie: Turnhout

29 nov 2015, 13:19

Ik gebruik de optie "importeren" eerlijk gezegd nooit in Windows. Ik ga er vanuit dat je pc over een kaartlezer beschikt - stop je kaart daar gewoon in. Met de verkenner ga je naar "mijn computer", selecteer je geheugenkaart, open de map waar je foto's in steken, copieer de gewenste foto of foto's, en plak ze gewoon in de map op je pc waar je ze wil hebben.
Zou perfect moeten werken, tenminste als betrokken fotobestand niet beschadigd is.
Groetjes,
André.

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

30 nov 2015, 09:42

johandorine schreef:als ik foto's van mijn fototoestel of direct van mijn kaartje wil importeren naar mijn pc dan krijg ik een fout melding : IMG_0001.JPG en kan ik de foto's niet importeren. met mijn laptop lukt het wel. mijn pc heeft Windows 10 , laptop windows 7.
Ik heb al gelezen dat Windows 10 bepaalde toesttellen (wat oudere) niet meer herkent. Over welk toestel gaat het juist?