zoek gebruiker van frituur pan philips airfryer

Er is geen oprechter liefde dan de liefde voor lekker eten (George Bernard Shaw - 1854)

Loucky
Lid geworden op: 19 dec 2019, 20:35

19 dec 2019, 20:43

Ben op zoek naar gebruikers van frituurpan philips - airfryers. Mijn vraag als de frieten klaar zijn ( gebakken in een airfryer ) zijn deze licht bruin of donker bruin.? En zijn de frieten zacht of hard. Waarom deze vraag omdat de vrouw met een buisje in haar keel heeft gehad, en dus niet gemakkelijk kan slikken vooral als het te hard is. Beste dank voor de reactie.

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

20 dec 2019, 21:30

Door mensen die moeilijk kunnen slikken, daar moet je frieten voor bakken zoals de grote kok en Sterrenchef Heston Blumenthal, men kookt eerst de frieten zacht, en dan wat laten afkoelen en afbakken op 170 °C en neen deze frieten zijn niet vet zelfs zeer veel minder vet maar wel een zeer goede smaak, veel beter dan die air fryers .
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

21 dec 2019, 16:04

denlowie schreef:
20 dec 2019, 21:30
Door mensen die moeilijk kunnen slikken, daar moet je frieten voor bakken zoals de grote kok en Sterrenchef Heston Blumenthal, men kookt eerst de frieten zacht, en dan wat laten afkoelen en afbakken op 170 °C en neen deze frieten zijn niet vet zelfs zeer veel minder vet maar wel een zeer goede smaak, veel beter dan die air fryers .
Twee keer bakken hoor. 4 minuutjes voorkoken en goed laten afkoelen in de koelkast.
Eerste keer 4 min. bakken op 130°, tweede keer 5 min. op 180°.
Inderdaad de lekkerste frieten!

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

21 dec 2019, 21:48

MyriamC schreef:
21 dec 2019, 16:04
denlowie schreef:
20 dec 2019, 21:30
Door mensen die moeilijk kunnen slikken, daar moet je frieten voor bakken zoals de grote kok en Sterrenchef Heston Blumenthal, men kookt eerst de frieten zacht, en dan wat laten afkoelen en afbakken op 170 °C en neen deze frieten zijn niet vet zelfs zeer veel minder vet maar wel een zeer goede smaak, veel beter dan die air fryers .
Twee keer bakken hoor. 4 minuutjes voorkoken en goed laten afkoelen in de koelkast.
Eerste keer 4 min. bakken op 130°, tweede keer 5 min. op 180°.
Inderdaad de lekkerste frieten!
Ik was het een beetje vergeten Myriam, het is ook al een hele tijd geleden dat wij het er over hadden hé !

Deze week heb ik nog aan den tijd van smulweb gedacht , dit zal oud worden zeker !!
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

21 dec 2019, 22:38

Ja, waar is de tijd he. Was toch plezant.

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

22 dec 2019, 19:58

Om te antwoorden op je vraag over Airfryer frieten: Ik gebruik al jaren zo'n toestel en je maakt je frietjes zoals je die zelf wil, ik zet meestal 10 minuten maar na 8 ofzo gluur ik al eens in de lade en dan zie je zelf hoe donker ze zijn. Ik koop daar altijd speciale diepvries Airfryer frietjes voor van Mc Cain , hier heb je ook 2 soorten in dikkere gewone en alumettes, als je ze niet te hard wilt dan ga je beter voor de gewone friet