Een houten scheepsmodel

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Cyper

21 sep 2024, 13:54

Hey
Sedert meer dan 50 jaar staat hier een half afgewerkt Spaans Galjoen, een bouwdoos wat ik als cadeau gekregen heb toen ik jong was, waar ik aan begonnen was maar heb mee moeten ophouden omdat ik geen geld had voor de bijkomende delen die niet in het beginpakket zaten. En toen ik wél geld had (een klein beetje) was die zaak ermee gestopt.
Al die jaren is hij mee verhuisd, wel tien keer, ik kan het niet over mijn hart krijgen hem weg te gooien.
Als er iemand geinteresseerd is, mag die hem gratis komen halen; alles wat in het pakket zat is er nog bij. Hij is perfect verder op te bouwen voor iemand, die dat leuk vindt.
Opsturen is niet mogelijk, dat zou hij niet overleven.
Als hij af was, denk ik wel dat hij er prachtig uit zou zien. Zelfs nu gebeurt het dat iemand hem ziet en bewondert, al zit er al een laagje stof op.
Als ik nu iemand vond die daar lol in heeft om scheepsmodellen te bouwen, dan krijgt die dat helemaal gratis cadeau. Ik wil alleen een fotootje terug krijgen, als het afgewerkt geraakt.