De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

04 okt 2009, 17:50

Verplaatst naar volgende blz
Laatst gewijzigd door Benson op 18 okt 2009, 19:58, 4 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

05 okt 2009, 13:54

Hey motorfreaks

afgelopen zaterdag waren we weer afgesproken om een toer te gaan doen met de friends.

Toen ik samen met Fatima bij de Leugenberg aankwam stond daar den buldog en PPG met zijn Guzzi want die was weer eens rijklaar gemaakt. En den odul kwam er ook nog bij.

Afbeelding

En samen vertrokken we blijgezind om nog eens te gaan toeren naar het rond punt.

In het verleden ben ik eens een proefrit gaan doen met een Guzzi en deze reed als een trein maar treinreizigers ondervinden spijtig genoeg dat ze daar regelmatig in staking gaan en PPG moest ons toen we de autostrade verlieten reeds verlaten doordat zijn Guzzi voor de zoveelste maal weer eens kuren kreeg maar hij had toch weer eens een stukje kunnen rijden.

In zijn plaats zou ik al direkt een afspraak maken om die tattoo van Guzzi te laten verwijderen en dien brommer in het Albertkanaal dumpen. :twisted: :lol: 8)

Aan het fruitkraam stond louke en ook Redtail , Frans & Lucienne , Jas en Kalieber kwamen er even later ook bij .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En aan het clublokaal van de friends stond Spabroek met een deel van zijn maten , toen waren we al met 15 moto's , heu ... nee 14 want PPG was er afgevallen .

Afbeelding

Voor het vertrek nog even de kelen smeren.

Afbeelding

Afbeelding

En dan ons klaar maken om te vertrekken naar Scherpenheuvel met 22 moto's , oei 21 want spijtig genoeg was er één totaal onverwacht in panne gevallen :roll:

Afbeelding

In Scherpenheuvel aangekomen hadden we daar een zee van plaatst om te parkeren en waren we 2 uur vrij om iets te gaan eten en op verkenning te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Voor het eten eerst een kaars gaan branden en de baseliek even gaan afzien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan in restaurant het christusoog iets gaan eten

Afbeelding

En tussen de soep en de patatten even een foto gaan maken van de anderen die achter de hoek op een terras zaten.

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten even een korte wandeling gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En terug op weg tot de volgende halte in Mechelen waar we weer even vrij waren om iets te drinken en ook weer een korte wandeling gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen we in Mechelen terug wilde vertrekken voor de rest van de rit was er een Harley die het vertikte om nog een meter verder te rijden zelfs na herhaald duwen en zoekwerk lukte het niet hem aan de praat te krijgen en moesten we deze mensen daar achterlaten .

Ook waren er een paar die afhaakten om op eigen houtje verder te rijden door de eentonigheid van de rit, er werd bijna hoofdzakelijk langs drukke kleine hoofdbanen gereden waar we herhaaldelijk voor de lichten kwamen te staan en op achterblijvers moesten wachten, het waren dan ook de gewone wegen die iedereen al wel tien malen gereden heeft om naar Mechelen of Leuven te rijden en op een zaterdag is daar dan zeer veel verkeer van mensen die moeten werken of die gaan winkelen.

Ik heb al veel mooie ritten gedaan met de friends maar dit was één van hun mindere .

Alles bijeen was het toch weer eens leuk om iedereen weer te zien en samen een rit te doen met de nodige natjes en droogjes waar nadien in het clubhuis terug aangekomen nog even werd over nagepraat.

Tot de volgende mannen.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

05 okt 2009, 17:20

hey Benson
ondanks de mindere rit weer een geslaagde reportage en mooie foto's
bedankt maat ver de moeite
groetjes :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

05 okt 2009, 18:13

hey Benson

Ondanks alles toch weer een mooi verslag opgezet man en inderdaad de rit was minder,maar het weerzin doet toch altijd deugd en samen te kunnen rijden.
De herfstrit staat al op de kalender vermeld dus weeral iets om naar uit te kijken

Groeten
Ludo :)

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

06 okt 2009, 09:06

Hallo bikers en bikerinnen
Zoals hiervoor reeds vermeld werd, proficiat Benson voor je reportage, waarvoor dank. Het parcours was inderdaad wat minnetjes, maar het gezelschap was weer goed.
De ervaring van voor het eerst in een zo grote groep te rijden, bijgestaan door wegkapiteins - waarvoor chapeau - was voor mij nieuw en dus best leuk.
In Scherpenheuvel werd - zoals op Benson's foto's te zien - door de bikers menig kaarsje gebrand o.a. voor het herstel van Fadre's echtgenote. Ook PPG en zijn Guzzi werden door den buldog niet vergeten.
(PPG bedankt voor de hint van Imodium, met een Buscopan erbij helpt het soms wel. :D )
Als het weer meezit zal je mij voor de herfstrit ook mogen verwachten aan de kiosk te Moerzeke.

Groetjes aan iedereen.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

06 okt 2009, 17:47

Hey bikers,

Hier wordt ik wel een beetje emotioneel van.Had nooit gedacht dat jullie een kaarsje zouden laten branden voor Suzy.In ieder geval wordt het hier sterk geaprecieerd en hopelijk helpt ook.In ieder geval bedankt mannen en geniet maar zoveel mogelijk van de tripjes.En wie weet ooit………
:wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

06 okt 2009, 18:29

hey Fadre
wa had ge nu gedacht da we jullie zouden vergeten now way . bibi hier zal der wel voor zorgen . en de vele bochten dat ik neem met de moto der zen der altijd een deel ver u bij .
Uwe vriend den buldog

Bandido
Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Locatie: Vosselaar

06 okt 2009, 18:58

Hey Bikers,
Prachtig dat ge in Scherpenheuvel aan de Louis en Suzy hebt gedacht.
Die kaarsjes gaan zeker helpen.
Ik ben terug van de motorcross der naties en begin zo stillekens terug op mijn plooi te komen (nog een bitje nen duffe kop en zo hees als een crab).
Prachtig, nooit meegemaakt, zon 40.000 supporters (door het dolle heen) van alle nationaliteiten; dat verbroedert allemaal, juist zoals de bikers dat zouden doen.
Enkele beelden.
Afbeelding
De Belgische ploeg (die uiteindelijk de 3e plaats heeft behaald na Amerika en Frankrijk).
Afbeelding
Ik op de motor van de wereldkampioen.
Afbeelding
De groeten en waarschijnlijk tot de 24e.
Bandido.
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

06 okt 2009, 19:12

jefke de 25 oktober op ne zondag en die flauwe kul van nen duffe kop zoooooooo kenk a ni zenne maat , maar ja we koste u ni in't oog hauwe he
groetjes :twisted: :lol:

skydiver
Lid geworden op: 23 dec 2007, 11:47
Locatie: Berlare

09 okt 2009, 20:41

Hallo de mannen
De volgende keer dat we der bij zijn is er genen Goldwing
meer bij.
Vandaag achter nen andere brommer geweest:
Kawasaki zzr 1400, oef.Goed voor 195 PK. Maar ge kunt er
ook normaal met rijden zulle .
Heb nog geen fotoken maar dat volgt wel.
Grtjs Luc-Nadia.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

09 okt 2009, 23:06

Zeg Skydiver zo kunnen wij u ni meer volgen zene mé zo'n vliegmachien.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG
Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Locatie: EKEREN

10 okt 2009, 08:54

Hey Skydiver,

Da is wel heel wa anders dan ne Goldwing he .
A zoen koersmachien

PPG

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

10 okt 2009, 10:07

hey skydiver proficiat met de nieuw aanwinst en oppassen ver die vogelekotjes die fotokes trekken he . tis maar as ge die 195 pk is wilt gebruiken
groetjes :lol: :twisted:

skydiver
Lid geworden op: 23 dec 2007, 11:47
Locatie: Berlare

10 okt 2009, 22:27

Hallo,
Ja, zal wat moeten oppassen met die bakskens langs de baan.
Morgen ,zondag, alst een beetje weer is komen we met de frans bij eens naar de molen in doel op den dijk,zal voor na de middag zijn.
Kwestie van mijn aanwinst eens te dopen met ne pannekoek he!
Voor de herfstrit in Hamme weten we nog niet of we vrij zijn.
grtjs Luc-Nadia.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

11 okt 2009, 18:46

skydiver ,
proficiat met je nieuwe brommer,veel rijplezier en veilige km's gewenst!
grts,
RT