De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

PPG
Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Locatie: EKEREN

29 sep 2009, 09:14

Odul,

Knap zenne , als maar beter.
Heb weeral spijt da ik er ni bij was .
Hoogstwaarschijnlijk zaterdag 3/10 wel , want het kriebelt.

PPG

wesley 50-
Lid geworden op: 07 mar 2009, 21:13
Locatie: kapelen

29 sep 2009, 11:01

hey motards

zoals sommige weten ben ik de zoon van den buldog en was het zaterdag men eerste grote rit in lange tyd en was het een ideale rit voor kont en knieen terug in te wijden en waarvan ik serieus genoten heb!!!!
en nu ik terug nen bike heb zult ge me nu dus wel meer met den buldog op ritten zien verschijnen.
in ieder geval zaterdag was een geslaagde rit waar odul een schoon fotooreportage van gemaakt heeft, mercie hiervoor

groeten wesley
son of the buldog

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

29 sep 2009, 13:15

Verzet naar de laatste blz.
Laatst gewijzigd door Benson op 01 okt 2009, 21:32, 6 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

29 sep 2009, 14:07

Ja zaterdag weer een mooie rit gedaan naar de ardennen onder leiding van den buldog maar ik heb mijn foto's nog niet kunnen plaatsen door problemen met mijn fototoestel .

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

29 sep 2009, 14:09

Fons het beste en hopelijk is uw machien vlug terug in orde
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

29 sep 2009, 17:05

hey Odul
schoooooooooooon reportage man en heeeeeeeel schoon foto's na ni vechten me den Benson om hoofdreporter te worden he .
:twisted: :P

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

29 sep 2009, 17:12

Da zal van hun prijs afhangen hé :roll:

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

30 sep 2009, 11:19

Hallo on - line bikers

Dan toch eindelijk de fotokes van de ardennen rit uit men koppig camerake gekregen.

Na 5 stellen batterijen te plaatsen bleef hij koppig plat zeggen en de pc vond niets op de kaartlezer en zegde steeds kaart formateren ,heb hem een paar keer door de kamer gegooid en nadat ik er opgeladen batterijkes in stak kwam hij terug tot leven .

Den redtail had dik gelijk da we vruug uit ons beddeke moesten van den buldog want toen ik bij de Cor ( plantenzaak ) aankwam was het nog zo donker dat je geen steek voor uw ogen zag.

Afbeelding

Dan maar in de hoop dat iedereen er was doorgereden naar Rumst waar redtail ons nog half slapend verwelkomde.

Afbeelding

Onze mascot was de enigste die al goed wakker was

Afbeelding

Nog ni lang vertrokken kwamen we al een paar wildplassers tegen

Afbeelding

Afbeelding

Ja nu de blazen geledigd waren begon iedereen uit te drogen en werd er gestopt om ze terug te vullen ,alhoewel ... daar binnen stonden ze al direkt terug aan te schuiven aan de wc .

Afbeelding

De warme dranken begonnen daar binnen rijkelijk te vloeien en in een romantise omkadering begon er tussen odul en den buldog precies al iets te bloeien .

Afbeelding

Buiten even een groepsfoto gemaakt aan het beeld van den krantenlezer van Anne - Marie Lirijn

Afbeelding

Wou er daar nog een marokaanse schoonheid met een hoofddoek méé op de foto.

Afbeelding

Afbeelding

En terug op weg om de ardennen te verkennen

Afbeelding

Er was weer een prachtige dag uitgekozen om te gaan rijden want aan de hemel was geen wolkje te bespeuren, dus daar ook ne foto van genomen ,springt daar ineens nen illegale fotograaf voor mijn lens.

Afbeelding

Alhoewel onze ardennen redelijk plat zijn in vergelijking met Zwitserland en Oostenrijk heb je er toch prachtige vergezichten.

Afbeelding

De mooie eetgelegenheid aan de overzijde was nog ni open dus reden we maar verder om een picnic plaats te zoeken nadat ik eerst nog een foto maakte van den odul die blijkbaar verliefd is geworden op de mascot

Afbeelding

Afbeelding

Daar aangekomen bleek dat onderweg door de slechte staat van de ardense wegen de wesley zijn voorspatbord en spiegels er al afgedonderd te waren 8) :lol:

Afbeelding

Redtail die plots terugkeerde had wel een mooie plaats gezien om ons bokes en salaadje naar binnen te werken. Het Europalia monument .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daar motorrijders een uitstervend ras zijn die met uitdroging bedreigd worden moesten we weer wat later iets gaan drinken.
Ons Monique begon daar zo hevig in hare warme chocomel te roeren dat den odul bijna een douche kreeg.

Afbeelding

Afbeelding

Hoog tijd om ook de brommers hun dorst te laven en redtail stond daar zo met zijnen darm te worstelen dat den buldog hem mee moest gaan rechthouden.

Afbeelding

Den odul valt hier bijna in zijne naftbak

Afbeelding

Na een mooie rit nog een laatste stop om de kelen te smeren en plannen te smeden voor een volgende uitstap.

Afbeelding

Even nog een paar foto's van de prachtige omgeving genomen en dan afscheid genomen om huiswaarts te keren.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 01 okt 2009, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

30 sep 2009, 13:49

ja, manne..........jullie zijn elkaar volledig waard...prachtige foto's met het nodige gepaste commentaar :!: Zonder jullie zouden onze niet rijdende lezers serieus op hun honger zitten......hé Recci
grts,
RT

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

30 sep 2009, 17:14

hey Benson ook bedankt ver de heeeeeeeeel goei reportage en de schoooooooooon foto's gelak de redtail al zei , gulle ze mekaar weerd.
ver mij zedde gulle de vaste reporters van de on-line bikers ge kunt maar zien da op elke rit ene van u getwee er bij is want zoen foto's trekken da kunn wijle ni he mannen. tot zaterdag om 8uur aan de Cor
groetjes :twisted: :P :lol: :? :o :D
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

30 sep 2009, 20:36

hey Benson

prachtig gedaan jong,zo zie ik me af en toe ook eens staan.Merci zenne
Bij leven en welzijn tot zaterdag maar deze keer ietsje later.

Groetjes
Ludo :)

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

01 okt 2009, 09:26

Ola mannen :? even verwarring. Benson zegt om 8:30 uur aan het rond punt te Wommelgem en den buldog zegt om 8:00 uur aan de Cor. Ik dacht dat de Cor op de Autolei aan het rond punt was. N 51°12.725 - E 4°29.574 op een ei na. Graag enige verduidelijking a.u.b.

Benson en Odul, inderdaad zeer toffe reportage. Zo kunnen degenen die er niet bij waren ook een stukje genieten.
Gisteren de Fons gezien en hij dankt jullie allemaal voor de steun.

Groetjes en misschien tot zaterdag.
Louke.

odul
Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Locatie: Kalmthout

01 okt 2009, 10:41

he Louke

voor alle duidelijkheid om 8 uur komen we bijeen aan de Cor,das op de Leugenberg in Ekeren oprit autostrade voor de mensen van deze kant en die wil.Daarna rijden we naar het rondpunt in Wommelgem waar de mensen aansluiten die daar dichterbij wonen en naar daar komen en vandaar vertrekken we naar het lokaal van de Friends waar we vertrekken voor de rit.Hopelijk zien we je zaterdag,tot dan.

Groetjes
Ludo :)

Louke
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Leuven

01 okt 2009, 13:22

Dank u vriendelijk Odul. Ik was dan goed verkeerd. :oops:

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

01 okt 2009, 15:28

Zondag ben ik samen met Monique , Kwik & Flipke ook nog een door Flipke uitgestippelde rit van een 180 km gaan doen naar Beringen .

Het was daar opendeurdag bij het Motorpaleis .

De nieuwe Kawasaki 1700 Voyager was daar binnen , maar buiten stonden er knappere motors .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En onderweg naar huis nog gestopt om een pakske frit te gaan eten.

Afbeelding

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.