Harmonieuze kledij heren

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

04 okt 2019, 19:48

Weet er iemand een of meerdere sites waar je illustratief getoond wordt welke combinaties in herenkledij harmonieus, passend zijn ofwel vloeken met elkaar ? Bedankt.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

05 okt 2019, 12:33

Toby schreef:
04 okt 2019, 19:48
Weet er iemand een of meerdere sites waar je illustratief getoond wordt welke combinaties in herenkledij harmonieus, passend zijn ofwel vloeken met elkaar ? Bedankt.
Harmonieus, passen of vloekend met elkaar : wie bepaalt dat?
Over smaak kan men ellenlange discussies voeren. Ik trek aan wat mij en mijn echtgenote bevalt, wat anderen daarover denken kan mij geen barst schelen.

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

05 okt 2019, 15:38

Eén ding weet ik zeker, als een man een te wijde bermuda combineert met witte sportsokken en sandalen dan heeft hij absoluut geen harmonieuze outfit gekozen.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

05 okt 2019, 15:45

Daar kan ik je best in volgen Kitten, maar als die mens zich gelukkig voelt in die outfit of gemakkelijk waarom zou hij dat dan niet aandoen?
Maar die van mij zou zo niet moeten op stap gaan met mij, dat is een feit.

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

05 okt 2019, 16:33

Mensen, bedankt voor jullie commentaren, maar ik heb helemaal niks aan hetgeen jullie daar persoonlijk over denken. Daar is iedereen vrij van, maar ik schiet er niks, nul komma nul, mee op. :roll:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

05 okt 2019, 17:58

Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

05 okt 2019, 19:12

Buiten mijn inderdaad niet toelichtende opmerking om denk ik dat je gewoon naar een degelijke winkel voor herenkledij moet gaan en je laten raadgeven als je vind dat je er zelf moeite mee hebt. ( bv Massimo Dutti etc)
En Helena, iedereen draagt natuurlijk wat hij wil en gelukkig verschillen smaken anders zou het hier maar een saaie bedoening zijn;

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

05 okt 2019, 19:17

redpoppy schreef:
05 okt 2019, 17:58
toby,
dit misschien?
https://www.zalon.be/lp/mannen-outfits
Bedankt hoor.
Daar kan ik tenminste iets mee. Op die basis kan ik verder googlen. :D 8)
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

05 okt 2019, 19:57

Toby

Kijk ook eens voor ideeën op www.zalando.nl
In C&A vind je ook mooie combinaties.

Zeker dragen waar je je lekker en ontspannen in voelt,
dat straalt dan af van je uiterlijk.

Veel suc6!!

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

07 okt 2019, 08:09

lea*** schreef:
05 okt 2019, 19:57
Toby

Kijk ook eens voor ideeën op www.zalando.nl
In C&A vind je ook mooie combinaties.

Zeker dragen waar je je lekker en ontspannen in voelt,
dat straalt dan af van je uiterlijk.

Veel suc6!!
Bedankt hoor, leuke tip. 8) :wink:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

07 okt 2019, 12:49

Toby, de klerencombinaties op de paspoppen in de etalage zijn meestal TOP


@Kitten, ik heb die aversie tegen witte sportsokken in sandalen nooit goed begrepen … kunnen zwarte wel dan? Of moet je (zoals ik het doe) blootsvoets in sandalen lopen?

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

07 okt 2019, 14:21

Buiten mezelf denk ik dat een groot deel van de vrouwen daar een aversie tegen hebben, of denk ik fout?
Waar dat vandaan komt, je oppert zelf dat je blote voeten prefereert, dat is natuurlijk veel beter, sneakersokjes als het echt nodig is kunnen er mee door. Sokken en sandalen is nu eenmaal een raar zicht, met sportschoenen gaat het al wat beter, met bottinnen of wandelschoenen past het dan weer goed.
Ik moet eerlijk bekennen dat een 3/4 broek bij vrouwen( zeker bij korte wat molligere types) dan weer wordt gezien als smakeloos, en toch draag ik dat zelf het liefst op vakantie. Dus , jawel, kritiek geven en zelf niet kijken naar wat je draagt kan ook .
Eerlijk gezegd komt bij mij persoonlijk die aversie voort uit een misgelopen reis avontuur waarbij de man in kwestie enkel geruite hemdjes met korte mouwen, een te lange bermuda en witte sokken droeg, zo zie je maar.