tijd

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

t962459
Lid geworden op: 04 jan 2007, 15:35

23 dec 2020, 17:42

hallo met wat houden jullie je bezig in corona tijd ik verveel mij zo

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 dec 2020, 17:59

Vooral zagen en zeveren hier op 't forum :lol:

Tussendoor redelijk veel tv kijken, en niet alleen VRT-VTM 123?
Als je alle zenders eens opzoekt is er haast altijd iets te zien.

Na 't ontbijt, eerste werk de mails doornemen, wat niet interessant is direct de vuilbak in. Die wel beantwoord moeten worden, direct antwoord terugzenden en wissen uit map in. Alleen de allerbelangrijkste mails blijven behouden. Tegen de middag is mijn IN vak leeg :wink:

Ik probeer ook één keer per dag een bijdrage te leveren aan de verschillende spelletjes.

Daarna de digitale kranten lezen. Namiddag bakken we brood of wandelen of fietsen of ... in de keuken wat in elkaar steken.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

23 dec 2020, 18:25

Wil je niet ontmoedigen maar als je je nu al verveeld, we zijn nog lang niet aan ons leven van vroeger.
Lees zo juist dat ze in het VK NOG een nieuw gemuteerd covid virus hebben die nog hardnekkiger is dan dat van enkele dagen terug.
Maar geen nood het vaccin is daar op voorzien ( ze hadden een glazen bol) bij die pharma reuzen :)
Het loopt stilaan uit de hand , maar geloof me als je ze hoort op TV " Dat is normaal, niet om uw zorgen over te maken, alles wordt opgevolgd) , Oef, nu maar hopen dat ze het slikken denken ze in koor, voila de dag zit er weer op. :D
Volgende week een nieuwe aflevering!! Het wordt een soap

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

24 dec 2020, 08:02

wardje schreef:
23 dec 2020, 18:25
Wil je niet ontmoedigen maar als je je nu al verveeld, we zijn nog lang niet aan ons leven van vroeger.
Lees zo juist dat ze in het VK NOG een nieuw gemuteerd covid virus hebben die nog hardnekkiger is dan dat van enkele dagen terug.
Maar geen nood het vaccin is daar op voorzien ( ze hadden een glazen bol) bij die pharma reuzen :)
Het loopt stilaan uit de hand , maar geloof me als je ze hoort op TV " Dat is normaal, niet om uw zorgen over te maken, alles wordt opgevolgd) , Oef, nu maar hopen dat ze het slikken denken ze in koor, voila de dag zit er weer op. :D
Volgende week een nieuwe aflevering!! Het wordt een soap
Dat is ook een vorm van tijdverdrijf Op alles en iedereen kritiek geven Ook als je daar totaal niets van kent!

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

24 dec 2020, 10:11

dafke;

Zeg eens wat jij ervan kent , als je A zegt moet je ook B zeggen, dat ware wat te gemakkelijk, als jij er zo veel van kent , laat maar los kan er nog iets van op steken.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

24 dec 2020, 10:14

t962459 schreef:
23 dec 2020, 17:42
hallo met wat houden jullie je bezig in corona tijd ik verveel mij zo

dit was het onderwerp: verveling , ivm al de rest van corona zijn er ondertussen al genoeg topics.Het is niet nodig dit telkens overal te herhalen.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

hendrikjozef
Lid geworden op: 29 apr 2009, 12:08
Locatie: genk

24 dec 2020, 13:14

speel eens met het vrouwke, verdeel de tijd in stukskes en 't wordt ook avond :D

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

24 dec 2020, 13:23

door t962459 » Gisteren, 17:42

hallo met wat houden jullie je bezig in corona tijd ik verveel mij zo
- Begin eens eerst met op te lijsten wat je allemaal deed vóór corona en hoe dikwijls.
- Schrap dan de dingen die je helemaal niet meer kunt doen door de opgelegde maatregelen. (b.v een koffie gaan drinken in de horeca)
- Kijk dan eens of er van de overgebleven dingen zijn die je misschien ietsje meer zou kunnen doen zonder dat het een verveling wordt. ( bv i.p.v van 1 uurtje fietsen/wandelen per dag uitbreiden met een half uurtje/uurtje langer of net halveren en verdelen over voormiddag/namiddag/avond)
- enz........

Als ik uw vraag zo lees denk ik dat u een bezige bij bent en dat het dan echt niet zo moeilijk moet zijn om uw bezigheden toch enigszins te spreiden over verschillende dagen.
Anderzijds als u zich ook al verveelde vóór corona dan zijn uw dagen nu toch goed gevuld. :wink: :D

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

24 dec 2020, 13:24

hendrikjozef » 9 minuten geleden
speel eens met het vrouwke, verdeel de tijd in stukskes en 't wordt ook avond :D
:lol: :lol:

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

24 dec 2020, 16:00

Voorspel ----- tussenspel ---- eindspel zoiets zul je bedoelen :P :P