Nieuwe hobby gezocht!

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Willempie
Lid geworden op: 10 mar 2022, 09:45

10 mar 2022, 10:12

Mijn vrouw en ik zitten nu thuis met corona (gelukkig niet ernstig) en we vervelen ons een beetje. Zij is nogal creatief en noem me maar saai, maar ik vind het heel erg leuk om haar te helpen of te kijken hoe ze aan het werk is. Kijken naar hoe ze een legpuzzel maakt bijvoorbeeld en haar af en toe helpen zorgt ook voor ontspanning bij mij.

Nou kunnen we natuurlijk niet de deur uit dus we zoeken wel iets wat thuisbezorgd kan worden. Mijn vrouw had iets gehoord over diamond painting, dus misschien dat we daar naar kijken? Hebben jullie goede ervaring met de webshop xxxxxx bijvoorbeeld? Ze verzenden snel in Nederland en België volgens de website en de beoordelingen lijken goed. Of doet iemand van jullie aan diamond painten en weet je hoe je snel zo'n pakket thuis krijgt? Bestellen uit China is dus sowieso geen optie, tegen die tijd dat het aankomt zijn we hopelijk weer uit quarantaine.

drefacteur
Lid geworden op: 12 mar 2008, 13:42
Locatie: Zoersel

12 mar 2022, 16:46

Dag,

We waren gisteren in den Action.Er lagen een heel deel en niet duur.Zou zeggen,probeer eens.Zo heeft het vrouwke het ook gedaan en dit is meegevallen.Na een tijdje wel stoppen,want in uw nekske begint het pijn te doen.Ook altijd dezelfde houding.

Groeten,

Dré
HP 24-g011nb All-in-One
Windows 10 Home 64-bit
Intel Core i5 6200U @ 2.30GHz
Totaal fysiek geheugen 8.00 GB

Willempie
Lid geworden op: 10 mar 2022, 09:45

15 mar 2022, 11:51

Bedankt voor je reactie Dré! De action konden we niet heen helaas, omdat we in quarantaine zaten. Hebben dus maar bij de webshop die ik blijkbaar niet mag noemen besteld (de link is weggehaald in mijn post). Jammer wel aangezien ik vroeg of iemand daar ervaring mee had..