DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

04 aug 2008, 23:07

Benson ,
mijn snor is iets te dik en mijn bril moet er nog op :wink:
Blijven trainen makker en dat komt nog goe :D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

05 aug 2008, 17:26

Geachte meneer de geestelijke leider :lol:

ik heb vandaag een hele middag bezig geweest om te trainen tot het naar uw zin zou zijn. :roll:

Dus uw snorreke aangepast en uw brilleke opgezet :wink:

'k Heb zelf uw haar aangepast want als je dan toch de puntjes op de i wil zetten dan moet daar ook een hoop grijs in komen :twisted:

Ook wat leven aan de tekst gegeven !

En als het nu nog niet goed is kunt ge den ... in :!:

Groetjes van uw onderdaan en slaaf :cry:

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

05 aug 2008, 17:38

hey Benson
als onze leider uwe logo nu ni goe vind zullen we samen in Normandie zijne kop verbouwen tot hij op de logo trekt
goe gedaan Benson . kunt ge op mijne kop da haar ook zo bijwerken?
gr :twisted:

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

05 aug 2008, 18:01

Ik kan da altijd proberen buldog maar wie wet hoe gaat ge er dan uitzien :oops:
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

05 aug 2008, 18:05

Cose nog eens op zoek geweest naar een motofiets VALIER mar nergens niets te vinden zelf niet bij de geschiedenis van de motorfietsen.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

05 aug 2008, 18:47

Benson schreef:Cose nog eens op zoek geweest naar een motofiets VALIER mar nergens niets te vinden zelf niet bij de geschiedenis van de motorfietsen.
Benson,
ik denk dat hij "villiers moto" bedoeld en die hebben er volgens mij wel bestaan.

Groetjes,
Redtail

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

05 aug 2008, 19:44

den buldog schreef:hey Benson
als onze leider uwe logo nu ni goe vind zullen we samen in Normandie zijne kop verbouwen tot hij op de logo trekt
goe gedaan Benson . kunt ge op mijne kop da haar ook zo bijwerken?
Beste Benson,
Met de aanpassingen door u verricht na lange studiedagen ben ik best tevreden.
Het verbouwen van mijn hersenpan in ex-oorlog gebied is du totaal overbodig daar den Bulldog niet beschikt over de nodige artistieke kennis en handigheid om mijn smoeleke op uw logo te laten lijken.

Groetjes uw lijder
Fadre
:wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

coze
Lid geworden op: 01 mar 2005, 19:23
Locatie: BERGERAC

05 aug 2008, 20:03

:D :D redtail thanks
het is wel degelijk een velliers 250
deze motor is spijtig genoeg door veel kleine ateliers gebruikt om in hun kader te bouwen het motoke moet dateren van fors voor de tweede wereldorlog
Ik ga nu verder zoeken

groetjes

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

05 aug 2008, 20:51

Cose zie eens bij deze link of je daar iets bij vind .Het is een Brits merk.

http://www.cybermotorcycle.com/euro/brands/villiers.htm
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

05 aug 2008, 22:15

De Normandiers:

Den Bulldog
PPG
Benson
Redtail
Ronny(van Sandra)
Fadre
?
?
?
:D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

05 aug 2008, 23:02

coze trekt dit er op

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG
Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Locatie: EKEREN

06 aug 2008, 07:41

Help help help .
:( :( :(
Een ongeluk komt nooit alleen .

Ik ben mijn statiefje van mijn GPS toestel kwijt .
Ik heb nog maar 1 kansje dat het in de linker zijbak van de brave motard ( Paul of pol Voor de vrienden )zijn BMW zit .

Kan er iemand dringend mij aan de brave man zijn coordinaten helpen ???????? TEL/FAX/GSM/ADRES/ of iets dergelijks .

Nu het denkelijk gelukt is om de rit naar Normandie , van Fadre , over te zetten ( flink van mij ) zou ik mijn toestelletje niet kunnen monteren Vrijdag .

Dus nogmaals

HELP , HELP , HELP .
:( :( :(
Nogmaals mijn dank voor het toch ( beetje ) medeleven( achteraf ) en hulp ter plaatse van zondag .
Moto is hopelijk onderweg naar garage .Laat nog nieuws.

Gr en hopelijk vlug nieuws van ............................iemand

PPG

0475 233 936 werkweek
0474 690 025 week-end en vakantie

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

06 aug 2008, 12:20

PPG schreef:Help help help .
:( :( :(
Een ongeluk komt nooit alleen .
Ik ben mijn statiefje van mijn GPS toestel kwijt .
Ik heb nog maar 1 kansje dat het in de linker zijbak van de brave motard ( Paul of pol Voor de vrienden )zijn BMW zit .
Kan er iemand dringend mij aan de brave man zijn coordinaten helpen ???????? TEL/FAX/GSM/ADRES/ of iets dergelijks .
Nu het denkelijk gelukt is om de rit naar Normandie , van Fadre , over te zetten ( flink van mij ) zou ik mijn toestelletje niet kunnen monteren Vrijdag .
Dus nogmaals
HELP , HELP , HELP .
:( :( :(
Nogmaals mijn dank voor het toch ( beetje ) medeleven( achteraf ) en hulp ter plaatse van zondag .
Moto is hopelijk onderweg naar garage .Laat nog nieuws.
Gr en hopelijk vlug nieuws van ............................iemand
PPG
0475 233 936 werkweek
0474 690 025 week-end en vakantie
PPG, :idea: de snelste weg om met Pol in contact te komen moet volgens mij via YESS( ex colega) zijn, die heeft zeker zijn gsm nr.
Dus eventueel een PM-eke sturen via de site of mss heeft Den Buldog zijn gsm nr wel :?: :?: :?:

Hopelijk snel resultaat,
Redtail

Ps: ik vind trouwens dat er gsm nrs moeten uitgewisseld worden ( via PM of e-mail) moest er onderweg Normandie iets van doen zijn. :!:

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

06 aug 2008, 12:42

Volgens mij heeft Fadre de nummer van Pol want die had toch een berichtje naar hem gestuurd om te kunnen bellen toen PPG in panne stond.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

06 aug 2008, 12:44

Goe gezien :idea:
Dat komt nog dik in orde tegen dondavond ............ :wink: