Assa's Image Magick creaties..
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Maatjes en bezoekers een gezellige avond en...

Groetjes.. assa
mersikes voor het mooie!!!
hier ook veel sneeuw.
Yorkske,ik heb anders geen problemen met kopieren en plakken,het ligt aan mij pc,ik heb vandaag al van alles gedaan, deframenteren,schijfopruiming,schijf op fouten laten nazien,scannen,het gaat iets beter,maar nog niet zo als het moet
na het wk moet alles oké zijn anders doe ik hem dinsdag binnen voor nazicht,hij is in garantie,
ik schrijf bv een fout en wil ertussen schrijven dan wordt mijn tekst blauw klik en weg is mijn tekst,als ik nu fouten maak laat ik ze staan,ik heb niet veel geduld met zoiets

Groetjes.. assa
mersikes voor het mooie!!!
hier ook veel sneeuw.
Yorkske,ik heb anders geen problemen met kopieren en plakken,het ligt aan mij pc,ik heb vandaag al van alles gedaan, deframenteren,schijfopruiming,schijf op fouten laten nazien,scannen,het gaat iets beter,maar nog niet zo als het moet
na het wk moet alles oké zijn anders doe ik hem dinsdag binnen voor nazicht,hij is in garantie,
ik schrijf bv een fout en wil ertussen schrijven dan wordt mijn tekst blauw klik en weg is mijn tekst,als ik nu fouten maak laat ik ze staan,ik heb niet veel geduld met zoiets
Groetjes van assa
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Assa heel erg bedankt voor je lieve woorden en het
knappe plaatje.
Lees dat je problemen hebt met Piecie zenuwslopend is dat.
Ook ik ben daar niet in thuis.
Warme en gezellige zondag,
liefs,
bomi.

-
Assa heel erg bedankt voor je lieve woorden en het
knappe plaatje.
Lees dat je problemen hebt met Piecie zenuwslopend is dat.
Ook ik ben daar niet in thuis.
Warme en gezellige zondag,
liefs,
bomi.

Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Nog een gezellige zondag wens ik je allen

maatjes bedankt voor de mooie creaties!!!!
Bo'ke,Rapke en Bomike bedankt voor jullie bezoekje en de mooie creatie !!
Groetjes.. assa
ps: computer problemen zijn zo goed als opgelost dank zij hulp van een goede vriend,wat zou men doen zonder goede vrienden ik ken van pc een beetje,maar niet genoeg voor alle problemen optelossen.

maatjes bedankt voor de mooie creaties!!!!
Bo'ke,Rapke en Bomike bedankt voor jullie bezoekje en de mooie creatie !!
Groetjes.. assa
ps: computer problemen zijn zo goed als opgelost dank zij hulp van een goede vriend,wat zou men doen zonder goede vrienden ik ken van pc een beetje,maar niet genoeg voor alle problemen optelossen.
Groetjes van assa

prettige koude zaterdag, gezellig warm aan de pc,