oefening
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26

leo karel stephaan -- Je quote is gelukt proficiat , je hebt gedaan zoals het hoort . MAAR Uwe tekst mag je eigenlijk niet plaatsen in de quote maar NA de unquote of beter na dit [/quote]leo karel stephaan schreef:Beste Cleopa, als ik het doe zoals jij hier aangeeft, lukt het me niet.
Ik kopieer , dan ga ik naar nieuw antwoord en dan klik ik op quote, plaats mijn cursor voor de laatste rechte haak en tik in ="Cleopa". Achter de haak plak ik dan mijn geselecteerde tekst en klik vervolgens op unquote. En dat werkt wel. Wat doe ik verkeerd wanneer ik wil doen zoals jij het zegt. Moet ik daar ook nog ergens op quote klikken?
Sorry voor mijn hardleersheid.
Je kan het ook anders doen
Klik op citaat
Selekteer en Kopiëer alles wat er staat (door op citaat te klikken komen de code's vanzelf , en moet je niets anders doen dan plakken)
Klik op Nieuw Antwoord
Plak de zojuist gekopiëerde tekst
Klik voorbeeld
Tevreden
Ga verder met je bericht
De eerste methode gebruik ik enkel wanneer er al iets in het klembord zit (bevoorbeeld een afbeelding)
En er is geen sorry nodig want het is goed gedaan

-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goede avond maatje,
weer een mooie dag die voorbij is. morgen ongeveer hetzelfde weer, zegt de weerman, maar veel warmer hoeft het voor mij niet te worden.
zo, ga eens piepen of er iets op de buis is. tot morgen.
eva en sammeke

weer een mooie dag die voorbij is. morgen ongeveer hetzelfde weer, zegt de weerman, maar veel warmer hoeft het voor mij niet te worden.
zo, ga eens piepen of er iets op de buis is. tot morgen.
eva en sammeke

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Cleopa, die tekst is gekopieerd uit mijn forum en teruggeplaatst op mijn forum door iemand die zich vandaag pas registreerde onder de naam: leo karel stephaan. Vermits het perfect geplaatst is begrijp ik de bedoeling niet.
Groetjes, Janina
Groetjes, Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Janina -- De nieuweling zal bij U aan't lezen geweest zijn in het begin van je topic (denk ik) , en dat eens willen uitproberen . Indien de persoon nog met meer vragen zit
Dan zal hij wel een eigen topic starten , en je weet in't begin zijn er VEEL vragen he .

-
Janina -- Ik zie dat je al ver boven de 1000 berichten bent . Als je denkt verdorie dit of dat wou ik nog wat bij houden . Dan zou ik eens door de topic bladeren en er uithalen wat je nodig acht . Zelf doe ik dat niet hoor want ik denk bij mezelf ik heb dat toch in een wip opnieuw gemaakt . Straks of morgen doen ze er een slotje op . Dan kan je er nog uithalen hoor maar soms is het toch vervelend , als het gesloten is

-
Cleopa, als dat afgesloten wordt, kan ik er dan niet meer naar terugkijken?
Ikzelf ook niet?
Jammer, ik heb hier en daar wel wat in een mapje opgeslagen, maar niet alles en je weet wel.....het memorie hé!!!
Ik heb hier constant blaadjes met kribbels liggen, dingen die ik wil bijhouden en achteraf schrijf ik dat wel op.
Kijk, als dat forum dan toch afgesloten wordt, dan zou ik dat helemaal wel op een cd-ke willen maar begod, ik zou niet weten hoe ik dat doen kan....
Het zou wel mooi zijn om mijn eerst forum af te sluiten met..je weet wel, en zo niet, is het ook een mooi begin voor mijn 2de.
groetjes, Janina
Ikzelf ook niet?
Jammer, ik heb hier en daar wel wat in een mapje opgeslagen, maar niet alles en je weet wel.....het memorie hé!!!
Ik heb hier constant blaadjes met kribbels liggen, dingen die ik wil bijhouden en achteraf schrijf ik dat wel op.
Kijk, als dat forum dan toch afgesloten wordt, dan zou ik dat helemaal wel op een cd-ke willen maar begod, ik zou niet weten hoe ik dat doen kan....
Het zou wel mooi zijn om mijn eerst forum af te sluiten met..je weet wel, en zo niet, is het ook een mooi begin voor mijn 2de.
groetjes, Janina
-
Dit wil er dan toch nog op om een heel bijzondere reden....
De dag
meizoentjes in het lentegras
kikkertjes in een waterplas
kibbelende mussen in de goot
een vliegtuig met pastoor-piloot
een zingende merel hoog in een boom
en watten wolkjes, wit als room
een duivenpaartje op de schommel
in een een roos een dikke hommel
Castro, de kater, spinnend in het zonnetje
aan een handje een kommunieballonnetje
bijtjes, zoemend in de meidoornbloemen
nog zoveel meer om op te noemen....
en dan
spelende kinderen, buiten en binnen
het feest mag nu beginnen
vrolijke familie met een aperitiefje
geschenkjes voor het hartendiefje
het blondje met de lach als een belleke
eindelijk
"DE DAG" van ons Michelleke!!!!
Met een knuffel en een zoen van
Oma Nien
J.S.
En die pastoor -piloot die deed écht zijn rondjes in het hemelruim, dat is geen verzinsel!!!!
Groetjes, Janina
De dag
meizoentjes in het lentegras
kikkertjes in een waterplas
kibbelende mussen in de goot
een vliegtuig met pastoor-piloot
een zingende merel hoog in een boom
en watten wolkjes, wit als room
een duivenpaartje op de schommel
in een een roos een dikke hommel
Castro, de kater, spinnend in het zonnetje
aan een handje een kommunieballonnetje
bijtjes, zoemend in de meidoornbloemen
nog zoveel meer om op te noemen....
en dan
spelende kinderen, buiten en binnen
het feest mag nu beginnen
vrolijke familie met een aperitiefje
geschenkjes voor het hartendiefje
het blondje met de lach als een belleke
eindelijk
"DE DAG" van ons Michelleke!!!!
Met een knuffel en een zoen van
Oma Nien
J.S.
En die pastoor -piloot die deed écht zijn rondjes in het hemelruim, dat is geen verzinsel!!!!
Groetjes, Janina
Laatst gewijzigd door Janina op 02 jun 2011, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
goede morgen,
ik wens je een fijne dag vandaag en amjuseer je, wat je ook gaat doen !
eva-sammeke

ik wens je een fijne dag vandaag en amjuseer je, wat je ook gaat doen !
eva-sammeke

eva
eva
-
Janina -- Je kan wel nog terug kijken en nog foto's kopiëren , maar je moet je toch voorzien . Nu het verlof in aantocht is zijn de meeste computer crusussen gestopt , dus veel nieuwkomers moet je niet verwachten . maar ik bedoel maar . Als je rechtsonderaan kijkt zie je
Ga naar pagina 1,2,3,4,5,6 ....
Het is mogelijk dat er van vandaag op morgen er maar ineens 1,2,3,... staat en als je topic dan weg gezakt is , is het mogelijk dat het voor altijd verdwenen is . Ik weet niet hoe het komt maar zolang ik hier op het forum ben worden de topic's op 1000 berichten gesloten en gewoonlijk 3 pagina's . Maar ja wie ben ik

Ga naar pagina 1,2,3,4,5,6 ....
Het is mogelijk dat er van vandaag op morgen er maar ineens 1,2,3,... staat en als je topic dan weg gezakt is , is het mogelijk dat het voor altijd verdwenen is . Ik weet niet hoe het komt maar zolang ik hier op het forum ben worden de topic's op 1000 berichten gesloten en gewoonlijk 3 pagina's . Maar ja wie ben ik

-
goede morgen,
het begint al flink op te warmen, nu gaat het nog maar na de middag blijf ik toch liever uit de zon, daarom heb ik al mijn boodschappen gedaan en een toerke gedaan met sammeke. voor hem is het straks ook te warm.
juist iemand gezien die nu nog naar zee vertrok, voor één dag, niets voor mij, dan zit je langer in de auto dan op het strand of zo.
zo groetjes van eva en pootje van sammeke

het begint al flink op te warmen, nu gaat het nog maar na de middag blijf ik toch liever uit de zon, daarom heb ik al mijn boodschappen gedaan en een toerke gedaan met sammeke. voor hem is het straks ook te warm.
juist iemand gezien die nu nog naar zee vertrok, voor één dag, niets voor mij, dan zit je langer in de auto dan op het strand of zo.
zo groetjes van eva en pootje van sammeke

eva
eva
-
goede avond iedereen,
't is al veel te warm geweest, voor mij toch. 't is maar te hopen dat we vannacht een beetje kunnen slapen, want op de duur zit de warmte ook binnen. een mens moet toch altijd klagen ! aiaiai
sammeke heeft er precies ook een beetje last van, anders altijd zo levendig, nu heeft hij al de hele middag bijna in de badkamer gelegen.
zo dat was het voor vandaag
met jullie alles OK ?
groetjes van mij en een heel flauw pootje van sammeke (slaapt half)

't is al veel te warm geweest, voor mij toch. 't is maar te hopen dat we vannacht een beetje kunnen slapen, want op de duur zit de warmte ook binnen. een mens moet toch altijd klagen ! aiaiai
sammeke heeft er precies ook een beetje last van, anders altijd zo levendig, nu heeft hij al de hele middag bijna in de badkamer gelegen.
zo dat was het voor vandaag
met jullie alles OK ?
groetjes van mij en een heel flauw pootje van sammeke (slaapt half)

eva
eva