IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
neske -- Ik vind het mooi maar dat was Uw bedoeling niet denk ik . Ik ga ook eens een ster proberen en zien of ik het zelfde rezultaat bekom . Sinds 6.7.3. is IMs toch wat moeilijk om volgen Ik hoop maar dat alles weer goed komt , want je kan er toch heel wat mee maken . Je zal het resultaat wel zien wat ik ervan ga bakken 

Dit is een tienhoek getekend en 1x erover en 18° gedraaid + 1x erover en 9° gedraaid

Dit is een tienhoek getekend en 1x erover en 18° gedraaid + 1x erover en 9° gedraaid

-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Cleopa

nog een fijne dag wens ik jou,
Groetjes.. assa
nog een test gedaan met petros zijn werkje,eerst omzetten in JPEG dan kan men ze normaal binnen halen,en in ims omzetten in gif,
ze staan bij Petros met de uitleg... tot later hé

nog een fijne dag wens ik jou,
Groetjes.. assa
nog een test gedaan met petros zijn werkje,eerst omzetten in JPEG dan kan men ze normaal binnen halen,en in ims omzetten in gif,
ze staan bij Petros met de uitleg... tot later hé
Groetjes van assa
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48

gisteren had ik met dit plaatje een morph gemaakt en als ik die nu binnenhaal, geen morph meer
met Petros haar afb heb ik hetzelfde dan de anderen, Assa heeft het gevonden, dan gaat het inderdaad wel.
Ims doet héél raar
groetjes
neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Cleopa, vandaag weer mijn morph niet binnen gekregen, en ge ziet het in mijn map gaat het goed en hier niet.
Nochtans ook met de webby gemaakt ik heb mijn bewijs meegebracht sè

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf