IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
dag iedereen,

hier ben ik nog eens, eventjes geleden maar ik had weer vanalles te doen, je kent dat hé.
ben al heel blij dat het eventjes wat droger is geworden, althans voorlopig. ne mens is toch rap content hoor !
nog een mooie dag van eva-sammeke

hier ben ik nog eens, eventjes geleden maar ik had weer vanalles te doen, je kent dat hé.
ben al heel blij dat het eventjes wat droger is geworden, althans voorlopig. ne mens is toch rap content hoor !
nog een mooie dag van eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Een rustige namiddag Cleopa
Even tijd gevonden om mijn maatje een bezoekje te brengen,ben net klaar met ramen lappen was hoog nodig , met al die regen , en dan in de bos wonen

Groetjes Jeloca
Hoe minder ik iets als werk zie
hoe meer ik voor elkaar krijg:
Even tijd gevonden om mijn maatje een bezoekje te brengen,ben net klaar met ramen lappen was hoog nodig , met al die regen , en dan in de bos wonen
Groetjes Jeloca
Hoe minder ik iets als werk zie
hoe meer ik voor elkaar krijg:
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16

prettige avond van krakje;
vraagje bij kader met gevulde afgeronde rechthoek of ovaal,bij nota 02 je houdt het liefst eenvoudig staan 3 bewerkingen zou het graag hebben als foto met de bloem en kader,maar het lukt niet, zijn er vorige bewerkingen die je ook moet doen,de 2 foto staan wel opeen maar die kleine kader er in niet, wat is verkeerd? groetjes krakje
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
heb gelezen wat je schreef maar dit is het niet, zal zeggen bij titel kader met gevulde afgeronde rechthoek of ovaal is het de vijfde afbeelding, dat bedoel ik, met die een bloem , staat onder die vogel, groetjes krakje
-
Cleopa ja dit was het, nu snap ik de bewerking, had niet in de gate dat eerst de kader er rond moest, hartelijk dank daarvoor, kan weer eventjes voort, oefenen en oefenen, want het dient voor de volgende album, die ik gaat maken, kan ik mooi uit de hoek komen met de foto's groetjes van krakje