IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
hallo iedereen,

ben daarstraks met sammeke naar de dierenarts geweest, had een mank pootje, waarschijnlijk een ontsteking, dus pilletjes nemen en afwachten.
heeft daar wel even een serieus drolleke achtergelaten, uit schik denk ik, de dokteres kon er toch mee lachen, dat gebeurt meermaal zegt ze, al goed want ik was wel een beetje geambeteerd.
nog een fijne avond en slaap lekker
eva-sammeke

ben daarstraks met sammeke naar de dierenarts geweest, had een mank pootje, waarschijnlijk een ontsteking, dus pilletjes nemen en afwachten.
heeft daar wel even een serieus drolleke achtergelaten, uit schik denk ik, de dokteres kon er toch mee lachen, dat gebeurt meermaal zegt ze, al goed want ik was wel een beetje geambeteerd.
nog een fijne avond en slaap lekker
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Assa -- Dat is nog eentje met IMs
1. foto binnenhalen
2. Blur 20x20
3. Vignette > 0x30+100+80 > Backgroundcolor = none
4. De vignette op de blur plakken
(+100+80 moet je aanpassen naar je eigen zin maar het mag al heelwat van je foto weg nemen dat zie je nadien toch niet)

1. foto binnenhalen
2. Blur 20x20
3. Vignette > 0x30+100+80 > Backgroundcolor = none
4. De vignette op de blur plakken
(+100+80 moet je aanpassen naar je eigen zin maar het mag al heelwat van je foto weg nemen dat zie je nadien toch niet)

-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Frankje -- Je moet eens denken als je een vierkant één kwart draait dan wordt het gronvlak waar het op moet staan een stuk groter (dan gaat je originele foto er nietmeer op) al wat te groot is verdwijnd . Dus eerst je foto een kwart draaien (maat noteren) Dan een nieuw grondvlak maken met je genoteerde maat waar je gedraaide foto wel gans zichtbaar op kan geplakt worden
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en anders opnieuw vragen he

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en anders opnieuw vragen he