IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeden avond,
nog twee om de avond af te sluiten.

deze laatste is niet zo goed gelukt vind ik.
nog twee om de avond af te sluiten.

deze laatste is niet zo goed gelukt vind ik.
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
goeie middag Cleopa,
ondanks het droevige nieuws over egeltje, wens ik jullie nog een fijne dag. groetjes

ondanks het droevige nieuws over egeltje, wens ik jullie nog een fijne dag. groetjes

eva
eva
-
goede middag maatjes allemaal,
eventjes tussendoor een paar werkjes opsturen (ben mijn inhoud van afbeeldingen een beetje aan het opkuisen!
toedeloe

eventjes tussendoor een paar werkjes opsturen (ben mijn inhoud van afbeeldingen een beetje aan het opkuisen!
toedeloe

eva
eva
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Beste Cleopa ,
Ik las net het droevige nieuws over Egel ,in de topic van Assa ik ben efkes niet goed daarvan , wat moet dat voor U zwaar zijn uw oefenmaatje waar je zo veel met samengewerkt hebt te moeten missen voor altijd .Ik wens jou en alle oefenmaatjes veel sterkte .
Groetjes Jeloca
Ik las net het droevige nieuws over Egel ,in de topic van Assa ik ben efkes niet goed daarvan , wat moet dat voor U zwaar zijn uw oefenmaatje waar je zo veel met samengewerkt hebt te moeten missen voor altijd .Ik wens jou en alle oefenmaatjes veel sterkte .
Groetjes Jeloca
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Cleopa
Zo ontroerend...
Veel sterkte voor jou en alle oefenmaatjes
we hebben hier allemaal veel verdriet
en jij nog het meest
Het lijkt net of een familielid is heengegaan…
Spijtig dat er niet over gepraat wordt
neske
Zo ontroerend...
Veel sterkte voor jou en alle oefenmaatjes
we hebben hier allemaal veel verdriet
en jij nog het meest
Het lijkt net of een familielid is heengegaan…
Spijtig dat er niet over gepraat wordt
neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
neske -- Alles komt wel weer op zijn pootjes terecht , maar ik ben zo geen prater die de juiste woorden kan vinden , op dat gebied doe ik meer kwaad dan goed . Daarom was egel mijn oefenmaatje hij kon het wel goed uitleggen , op gebied van IMs moest ik maar een kleinbeetje uitleg geven en hij zorgde dat iedereen het begreep . De oefening hierboven kon ik gisteren niet af krijgen ze was voor gisteren bedoeld . Allé oefenaars weer aan de slag en maak er iets moois van

-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Cleopa
ik heb dat werkje gisteren al gezien,wist niet wat zeggen
ons aller Egeltje dat vertrekt naar het... hij was zo graag aan zee!
ik weet dat het voor jou nog moeilijker is,hij was jou oefenmaatje al zovele jaren,
wij moeten verder ik weet het,gelijk Neske schrijft wij zouden moeten kunnen praten,of het van ons afschrijven
Cleopa jullie waren een buitegewoon team,zo een mooie samenwerking komt men niet veel tegen.
Groetjes en nog een fijne dag.. assa
ik heb dat werkje gisteren al gezien,wist niet wat zeggen
ons aller Egeltje dat vertrekt naar het... hij was zo graag aan zee!
ik weet dat het voor jou nog moeilijker is,hij was jou oefenmaatje al zovele jaren,
wij moeten verder ik weet het,gelijk Neske schrijft wij zouden moeten kunnen praten,of het van ons afschrijven
Cleopa jullie waren een buitegewoon team,zo een mooie samenwerking komt men niet veel tegen.
Groetjes en nog een fijne dag.. assa
Groetjes van assa
-
goeie avond Cleopa,
De dag zit er weeral op. is toch zo rap voorbij. nog een mooie avond gewenst - toedeloe
Eva en sammeke

De dag zit er weeral op. is toch zo rap voorbij. nog een mooie avond gewenst - toedeloe
Eva en sammeke

eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
frankje -- Als ik klik op het icoontje (in de taakbalk onderaan) krijg ik dit eerste te zien

Je kan ervoor zorgen dat dit niet komt maar ik doe dat niet (waarom weet ik ook niet)
Nadien krijg je dit

Dat is maar een klein ding , als het ongeveer is zoals je hier ziet . Dan kan je starten en kan ik je verder helpen

Je kan ervoor zorgen dat dit niet komt maar ik doe dat niet (waarom weet ik ook niet)
Nadien krijg je dit
Dat is maar een klein ding , als het ongeveer is zoals je hier ziet . Dan kan je starten en kan ik je verder helpen