oefening
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Lieve oefenmaatjes, voor het eerst sinds meer dan twee weken hebben we een bad kunnen "genieten". Onze kinderen waren al eerder erg bezorgd want ze wisten niet beter....geen bad...bah... In onze "jongere jaren" had ook niet iedereen een bad en dan? Waren wij niet netjes met een kom en water?
Hier is het einde nog niet in zicht maar dat bad deed alleszins deugd!!!!

Groetjes, Janina
Hier is het einde nog niet in zicht maar dat bad deed alleszins deugd!!!!

Groetjes, Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Natuurlijk heb ik dat gedaan! Wat dacht je ? Als ik hen zei dat op zaterdag
de keuken in beslag genomen werd, achtereenvolgens, door iedereen die aan een wasbeurt toe was, dan zie ik hun ogen groot worden van onbegrip.
Nu ja, zo zal het wel altijd geweest zijn voor jongere generaties.
Haha, de tijd van toen, in de keuken een melange van zeepgeur en sudderende vleesbouillon.... Een geur om nooit te vergeten....
Slaap wel Cleopa,
Janina
de keuken in beslag genomen werd, achtereenvolgens, door iedereen die aan een wasbeurt toe was, dan zie ik hun ogen groot worden van onbegrip.
Nu ja, zo zal het wel altijd geweest zijn voor jongere generaties.
Haha, de tijd van toen, in de keuken een melange van zeepgeur en sudderende vleesbouillon.... Een geur om nooit te vergeten....
Slaap wel Cleopa,
Janina
-
Lieve allemaal, ik vind het zo ontzettend ondersteunend dat jullie mij" een hart onder de riem willen steken". Van waar die uitdrukking komt weet ik natuurlijk niet.
Na al dat schuren van gaatjesvulling en plafondegalizering heb ik ook nog geverfd. Ik leek wel van een andere planeet te komen....Wit, wit wit.....
Maar nu zit ik fris en monter achter mijn PC , die maandag (hoop ik) weer zijn eigen plaatsje krijgt....
Bedankt lieve mensen,
Janina
Na al dat schuren van gaatjesvulling en plafondegalizering heb ik ook nog geverfd. Ik leek wel van een andere planeet te komen....Wit, wit wit.....
Maar nu zit ik fris en monter achter mijn PC , die maandag (hoop ik) weer zijn eigen plaatsje krijgt....

Bedankt lieve mensen,
Janina