IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goede morgen,

hier is het al aan het regenen - een beetje afkoeling is welkom !

hier is het al aan het regenen - een beetje afkoeling is welkom !
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
goede morgen,

cleopa,
ik hoop dat alles goed verloopt in het ziekenhuis en dat je weer snel terug thuis bent in de gewone routine, en ons gezaag natuurlijk ook.
groetjes
eva-sammeke

cleopa,
ik hoop dat alles goed verloopt in het ziekenhuis en dat je weer snel terug thuis bent in de gewone routine, en ons gezaag natuurlijk ook.
groetjes
eva-sammeke
eva
eva
-
goede middag,

eva
eva
-
dag cleopa,
vraagje voor jou : is er iets veranderd om een foto te posten ?
vroeger kreeg je, nadat je je afb. had geupload de vraag om terug te keren naar het forum - nu krijg ik een blanco blad en moet ik met de blauwe pijl-toets terug gaan , soms kom ik dan terug op mijn vorige blad en kan ik op OK drukken om te verzenden, maar soms ook niet ! zonder een foto toevoegen gaat alles prima.
weeral iets raar niet ? ik heb al eens het "seniorennet" verwijderd en terug gezet maar dat helpt niets !!!!
't is weer bij mij allez hup hier gaan we weer
graag je wijze raad aub. (als je nog goesting hebt, je zit nu wel met andere dingen in je hoofd zeker)
groetjes eva-sammeke
vraagje voor jou : is er iets veranderd om een foto te posten ?
vroeger kreeg je, nadat je je afb. had geupload de vraag om terug te keren naar het forum - nu krijg ik een blanco blad en moet ik met de blauwe pijl-toets terug gaan , soms kom ik dan terug op mijn vorige blad en kan ik op OK drukken om te verzenden, maar soms ook niet ! zonder een foto toevoegen gaat alles prima.
weeral iets raar niet ? ik heb al eens het "seniorennet" verwijderd en terug gezet maar dat helpt niets !!!!
't is weer bij mij allez hup hier gaan we weer
graag je wijze raad aub. (als je nog goesting hebt, je zit nu wel met andere dingen in je hoofd zeker)
groetjes eva-sammeke
eva
eva
-
goede morgen,

eva
eva