IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
een goede avond matekes allemaal,

vandaag was het een beetje beter maar toch nog niet zoals het moet.
voor mij OK wan ik ben aan het schilderen (badkamer een fris jasje geven)
nog een mooie avond en slaap lekker straks
eva

vandaag was het een beetje beter maar toch nog niet zoals het moet.
voor mij OK wan ik ben aan het schilderen (badkamer een fris jasje geven)
nog een mooie avond en slaap lekker straks
eva
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Deze keer ben ik het zelf op een heel vreemde laptop
dus zoals reeds vernomen "Wat moest" is prima verlopen ZONDER pijn de eerste drie dagen was het enorm wat een vooruitgang
Toen veranderde mijn vlugge voorsprong in een nog snellere terug gang (zware long ontsteking) en begon te verdrinken . Nu is het terug in stijgende lijn Kan nog geen datum zeggen maar gok op zaterdag
Op een vlug weerzien bij de maatjes ,en laat ze maar komen die plaagjes maar voor reaktiezal je nog wat geduld moeten hebben

dus zoals reeds vernomen "Wat moest" is prima verlopen ZONDER pijn de eerste drie dagen was het enorm wat een vooruitgang
Toen veranderde mijn vlugge voorsprong in een nog snellere terug gang (zware long ontsteking) en begon te verdrinken . Nu is het terug in stijgende lijn Kan nog geen datum zeggen maar gok op zaterdag
Op een vlug weerzien bij de maatjes ,en laat ze maar komen die plaagjes maar voor reaktiezal je nog wat geduld moeten hebben

-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
hallo iedereen,

mooie dag vandaag - nog 1 laag te schilderen in de definitieve kleur (lichtblauw) en dan alles poetsen enz.
iedereen al wat bekomen van het rampzalig weer van de voorbije dagen ? hopelijk wordt het morgen weer niet van datzelfde!!!
Cleopa, ik zie dat je al half terug bent. verzorg je maar goed en veel rusten enfin, je zal zelf wel voelen hoe het gaat zeker ? in elk geval : veel beterschap en een welgemeende knuffel van mij en sammeke
voila, dat zal het wezen - nog de groetjes van mij en 't woefke

mooie dag vandaag - nog 1 laag te schilderen in de definitieve kleur (lichtblauw) en dan alles poetsen enz.
iedereen al wat bekomen van het rampzalig weer van de voorbije dagen ? hopelijk wordt het morgen weer niet van datzelfde!!!
Cleopa, ik zie dat je al half terug bent. verzorg je maar goed en veel rusten enfin, je zal zelf wel voelen hoe het gaat zeker ? in elk geval : veel beterschap en een welgemeende knuffel van mij en sammeke
voila, dat zal het wezen - nog de groetjes van mij en 't woefke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Dag Maatje !
ik wens je een fijn droog weekend
want nu is het wel genoeg geweest met die nattigheid

ik wens je een fijn droog weekend