Nieuw hier en vele vragen...

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst

Maikje
Lid geworden op: 23 mar 2020, 15:15

23 mar 2020, 16:41

Hallo,
Zoals in titel aangegeven,ben ik nieuw en op verkenning.
Fijn op deze prachtsite te kunnen inkomen!
Ik ben een vr.55j,muziekminded vooral ook,zeker uit mijn jaren dan...🎶'60ers muziek...
Ik ben van W-Vl.afkomstig en nog werkende(muv.nu natuurlijk tijdel.)
en zou het heel fijn vinden als iemand me een beetje wegwijs kan maken opdeze site.
Ik meldde me in verschil.intetesses kwa mailverkeer,maar krijg nu al mails binnen,weet niet hoe zelf te reageren,ik wil op bep.topics reagerren op forums,zeker met de binnenhoude maatregels omtrent corona virus...,ik kan er niet in in bep.topics,ben nog geen lid ervan??
En bij vragen in chat,komt mijn antwoordje in simpele zinsbouw ook nidt terecht in de chat...
Indien iem.zich geroepen voelt mij wat wegwijs te maken ,zou heel leuk zijn!
T'hx alvawt!🤔😙

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 mar 2020, 19:42

Maikje schreef:
23 mar 2020, 16:41
… ik wil op bep.topics reageren op forums,zeker met de binnenhoude maatregels omtrent corona virus..., ik kan er niet in in bep.topics, ben nog geen lid ervan?...
Beste Maikje voor het overgroot deel van de forums hier moet je geen lid zijn enkel aangemeld.
De Mac mensen maken /maakten hierop een uitzondering blijkbaar 8O
Gewoon je bericht posten en vaak krijg je dan voor en/of tegenstanders, soms zelfs een niet zo fraaie opmerking. Maar na een tijdje begin je de collega's hier wel te herkennen, ze hebben haast allemaal een stokpaardje. :lol:

Wat het chatten op Seniorennet betreft kan ik je niet helpen.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Maikje
Lid geworden op: 23 mar 2020, 15:15

24 mar 2020, 13:49

Dank alvast om je antwoordje!
Grtjes...