Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst

M1953
Lid geworden op: 12 jul 2009, 11:15
Locatie: Koersel

12 jul 2009, 11:28

Hallo,

Spiksplinternieuw op dit forum.
Dus eventjes uittesten is de boodschap.

Gezien ik werkloos ben na 35 jaar werken, is er veel tijd te vullen.
Kan ik hier mss. wat ideeën opdoen.

Verder: drie grote honden in huis, wat kippen lopen en een vijver in de tuin (eer een modderpoel momenteel).
Vermoedelijk kan ik in verschillende topics veel info uitwisselen.

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

12 jul 2009, 15:35

M1953 -- Hallo Wees Welkom bij de oefenaars
Je zei toch tijd tekort ja even bij de oefenaars bezig zijn en je vraagt om terug werken te gaan :lol: :lol: :lol:
Als dieren liefhebber moet je maar eens rond neuzen op het SeniorenNet Forum Index daar gaat je zeker je gading vinden
En vijver ja voor mij een vervlogen tijd (rugklachten) er 13 jaar veel plezier van gehad
PS: Moest je iets niet vinden kan je hier om raad komen vragen
Succes met je zoektocht :wink: en nog de

AfbeeldingAfbeelding

M1953
Lid geworden op: 12 jul 2009, 11:15
Locatie: Koersel

12 jul 2009, 16:57

Fijn dat het werkt, ben al eens gaan piepen op de dierensite. :D

M1953
Lid geworden op: 12 jul 2009, 11:15
Locatie: Koersel

12 jul 2009, 17:25

Hallo,

Heb gepoogd een foto direct te plaatsen onder "Huisdieren". Dit lukte niet rechtstreeks.

Nu heb ik hieronder de IMG code gecopiëerd. Kijken of dat lukt.
Zoniet, maak ik een album in MijnAlbum.nl of Photobucket en probeer het nogmaals.

Afbeelding

Ben benieuwd.

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

12 jul 2009, 17:36

M1953 -- Je kan het natuurlijk nog niet weten maar hier liefst geen foto's plaatsen , dit is hier voor de eerste stapjes op het forum . Je kan gerust verder experimenteren in de topic "Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)" klik op onderstaande link en je bent er
PS: Als je foto's van op je pc wil naar hier brengen kan je die Uploaden met de uploader van Seniorennet . Uitleg volgd indien nodig :wink:

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... &start=300


AfbeeldingAfbeelding

teresa
Lid geworden op: 07 okt 2005, 16:03
Locatie: Brugge

13 jul 2009, 20:54

CleopaAfbeelding

moly
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:42
Locatie: oost vlaanderen

24 jul 2009, 13:08

hallo ben hier nieuw en moet nog wat zoeken :o
een goede vriend of vriendin heb je nooit teveel

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

25 jul 2009, 14:24

Hier moede gij zijn Roov!!

martien55
Lid geworden op: 21 feb 2009, 23:28

25 jul 2009, 14:28

Nou hopen dat ie door de quotes het bos blijft zien.

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

25 jul 2009, 20:55

moly & martien 55 -- Hier kan je heel wat bij polijsten aan je pc kennis . Wees Welkom bij de oefenaars enkele vragen kan je hier stellen . Maar zit je met een mand vol vragen zou ik een eigen topic openen , dan blijven al je vragen samen en moet je niet steeds gaan zoeken Nog een fijne plezante tijd hier en op het ganse Seniorennet nog de



AfbeeldingAfbeelding

teresa
Lid geworden op: 07 okt 2005, 16:03
Locatie: Brugge

26 jul 2009, 19:32

Hallo Cleopa,de vorige keer heb ik te laat gezien dat je hier geen afbeelding mag plaatsen,dus even een vraagje zonder beeld;heb ook van Egel uitleg gekregen over verschillende forum bezoekers tegelijk te zetten,het gaat in zo verre goed de ene keer staan er geen letters de andere keer staat de zin er niet op,ik kom wel telkens tegen dat ik maar één zin kan blauw maken dus die de afbeelding krijgt verstaat er voorzeker niks van;nog een rustige avond,groetjes van teresa.

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

26 jul 2009, 20:06

teresa -- Misschien is dit een domme vraag maar kopiëer je soms door de tripel klik :?: (driemaal vlug achter elkaar klikken)
Is dat zo :?:
De tripel klik kan je enkel gebruiken wanneer je de nieuwe regel toets NIET gebruikt heb in je tekst . Heb je dat wel gedaan dan kopiëer je enkel het stuk voor OF na het gebruik van de nieuwe regel toets
Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel maar laat het maar weten , maar dan liefst in je eigen topic :lol:
Nog de


AfbeeldingAfbeelding

Hendrick
Lid geworden op: 21 apr 2005, 19:38
Locatie: staden

30 jul 2009, 09:43

Goede Morgen iedereen
Gisteren maakte ik mijn postvak open en onting een bericht van het Forum, met de melding dat ik mij niet meer liet horen, ja gedeeltelijk door ziekte van een tromboze waar ik gelukkig lijk niets van heb overgehouden alleen meer medicijnen,nog een reden was dat ik er mij niet zo goed thuis voel ook nog dat de tijd die ik hier besteed op de pc heel krap is.
Maar ik zal mijn best doen hier toch wat meer tijdaan te besteden maar ik beloof niets moet hier nog veel tips gewoon worden en hoe het er allemaal in zijn werk aan toe gaat, ik leer wel graag nuttige dingen bij maar nog eens heb niet zo veel tijd sorry mensen daarvoor maar zeker hoor je nog van mij
Groeten hendrick

Cleopa
Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Locatie: Sint-Truiden

30 jul 2009, 19:41

Hendrick -- Voor ik het vergeet Welkom terug op het Seniorennet ,de pc is voor ons een verzetje en mag zeker geen marteling zijn dus ieder op zijn eigen tempo > kunnen > vooral goesting . Dat is al meer dan genoeg blij dat je zo'n beetje hersteld bent en dat de grijze cellen nog hun werk willen doen , nog de


AfbeeldingAfbeelding

kyzy
Lid geworden op: 07 feb 2009, 21:01
Locatie: Middelkerke

09 aug 2009, 22:19

Dit is mijn eerste keer, en dit is een testberichtje.


Daaaaaaaaaaaaag