Overwinteren in Lissabon
-
Aggie963 - Lid geworden op: 01 sep 2024, 20:33

Hoi hoi, Ik ben een Vlaming die reeds 25 jaar in het zonnige Portugal woont. Twee jaar geleden ben ik beginnen werken voor de klantenservice van bol.com. Dit vanuit huis in het zonnige Portugal waar er minstens 354 dagen de zon schijnt. Nu zijn wij op zoek naar ernstige candidaten, naar mijn bescheiden mening die boven de 50 lentes jong zijn, die buiten het verkennen van Portugal, ook nog een Part-Time/ Full-Time job bij de klantenservice willen werken om een extraatje te verdienen bovenop hun pensioen. Je kan een contract krijgen voor een jaar met ondertussen wel de mogelijkheid , na 3 maanden, het op te zeggen.Je wordt in de watten gelegd door: je vlucht wordt na ondertekening terugbetaald, je hebt een woonst in en rond Lissabon, een ziekteverzekering en een boven het gemiddelde Portugese loon.
Hoe gaat het in zijn werk ? Je stuurt me een bericht met je CV en telefoonnummer en dan zoeken we contact met je op. Na een eerste kennismakiingsgesprek, via de telefoon, ga je via mail een test ontvangen. Waarbij 48 uur na ontvangst bij ons krijg je hier een antwoord op.. en dan kan je komen overwinteren.