Vakantiepark (Resort) BELVILLA Maastricht

Wie samen kan reizen, kan ook samen leven (Simon Carmiggelt)

Prutser
Lid geworden op: 30 aug 2004, 21:05
Locatie: N.W Brabant

02 aug 2019, 09:43

Hallo iedereen,

Hoewel het maar een heel klein beetje reizen is, post ik mijn vraag toch in de categorie "Reizen" ...

Begin dit jaar boekte ik voor de eerste maal een verblijf in het vakantiepark "Belvilla" in Maastricht.
Bedoeling is om deze maand enkele dagen SAMEN met de vrouw, onze kinderen en kleinkinderen (totaal : 6 volwassenen, twee kindjes (< 3jaar) en 1 baby (3mnd) te genieten van enkele leuke dagen, ver weg van de dagdagelijkse drukte.
We kozen dus voor een - volgens de foto's in de catalogus - ruime en vrij statige villa met alles erop en eraan.
Gezien dit onze eerste boeking is bij 'Belvilla' en we naast de details op de website niet echt persoonlijke evaluaties en/of ervaringen terugvinden, is mijn vraag :

Zijn er mensen die al eerder in dit betere (?) vakantiepark verbleven ? ... en wat zijn jullie ervaringen m.b.t. de mogelijkheden IN het park en/of IN DE OMGEVING van het park (alsook - indien mogelijk - m.b.t. de service) ?

Onze hoofdbetrachting is gewoon 'met zijn allen' samen een fijne gezellige tijd te beleven, weg van de drukte.

Alvast bedankt voor de reacties.
Willen is Kunnen

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

02 aug 2019, 11:36

Had je dat dan niet beter gevraagd voor je boekte? Als wij nu allemaal slechte reviews geven, wat ga je daar dan aan doen?
Als ik zo iets van plan was zou ik eerst reviews en meningen vragen én dan pas boeken. Nu is't kalf toch al verdronken.