ban

Vragen/antwoorden betreffende de chatbox SEN.CHAT van Seniorennet.be

gert12
Lid geworden op: 09 sep 2020, 19:39

09 sep 2020, 19:43

goedeavond ik had me aangemeld met de nicknaam gert12
een of andere webmaster vroeg mijn leeftijd, toen ik daar niet direct op antwoordde werd ik gebanned en nog steeds.. ik had inmiddels ook 4 pb van haar gehad met die vraag , wat ik later pas zag, was tenslotte voor het eerst .. is dat een vriendelijk welkom, zo ja, dan schrijf ik me gelijk weer uit, anders is het ok..
vr gr, gert 12
pb ben pas 73 jaar ...

Kelly1
Lid geworden op: 13 dec 2019, 11:22

10 sep 2020, 10:43

Dag Gert,

alle begrip dat het de eerste keer is dat u inlogde op de chat maar er zijn eigenlijk haast geen chatters die met zo een laag getal '12' achter hun naam inloggen. Daardoor kan er twijfel ontstaan qua leeftijd. En wij krijgen echt wel minderjarige personen soms binnen in de chatroom die dus niet de leeftijd van een senior hebben en die we niet kunnen toelaten. Snapt u? :D Maar ik verwijder uw ban, u kan terug inloggen op de chatkanalen van SeniorenNet.

Met vriendelijke groeten - kelly :wink:

Kelly1
Lid geworden op: 13 dec 2019, 11:22

10 sep 2020, 10:56

Hallo Gert,

indien u nog eens contact opneemt voor iets in verband met de chat mag u dat doen via: abuse@seniorennet.be (mail) in de toekomst :)

Groetjes - Kelly :wink:

cochise
Lid geworden op: 01 okt 2020, 08:49

01 okt 2020, 08:52

hallo
ook ik ben geband geworden omdat ik "wisselende nicks " zou gebruiken. ik gebruik de nick cochise.
Dit is mij inderdaad 1 keer overkomen wegens onoplettendheid van mijnentwege... en werd gisteren omiddellijk geband.
Ik heb blijkbaar een zeer zware fout gemaakt...
Vraag is hoelang ik geband zal blijven
Mvg
cochise

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

01 okt 2020, 09:41

beste chatters een verzoek van de @tjes:

gelieve elke vraag ivm. banning te mailen aan:
abuse@seniorennet.be en deze vraag niet meer te plaatsen op het forum van chat.Gelieve ook geen printafdruk te plaatsen op het forum van de foutmelding;omdat daarin IP adressen staan en deze tot de privé sfeer behoren.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet