Enquete
-
marn - Lid geworden op: 16 apr 2010, 21:47
- Locatie: anzegem
Ik heb een telefoon gekregen met de vraag aan een enquete mee te doen .
De vragen gingen over welk mijn telefoon aansluiting en mijn tv en bij welke provider ik was .
Nu is mijn vraag door die telefoon kan men mij automatisch naar een andere provider verplaatsen .
Dank op voorhand.
Marn
De vragen gingen over welk mijn telefoon aansluiting en mijn tv en bij welke provider ik was .
Nu is mijn vraag door die telefoon kan men mij automatisch naar een andere provider verplaatsen .
Dank op voorhand.
Marn
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Goei vraag......
Normaal gezien zijn dergelijke praktijken nu verboden als ik mij niet vergis.
Maar sommige ronselaars zijn nog altijd niet vies om die te gebruiken.
Als het om ronselen gaat zijn die gesprekken ook nogal eens opgenomen.
Indien het effectief gaat om u een andere provider aan te smeren, en je geeft ergens bevestiging of goedkeuring, en die zijn daarbij ook nog in het bezit van een aantal gegevens, dan kan het wel zijn dat er nadien ambras zou kunnen mee gepaard gaan.
In alle geval, bij mij is het toch al redelijk lang geleden dat ik zo'n telefoontje gekregen heb, en in zo'n geval duurt het niet lang voordat den telefoon dicht gaat.
Normaal gezien zijn dergelijke praktijken nu verboden als ik mij niet vergis.
Maar sommige ronselaars zijn nog altijd niet vies om die te gebruiken.
Als het om ronselen gaat zijn die gesprekken ook nogal eens opgenomen.
Indien het effectief gaat om u een andere provider aan te smeren, en je geeft ergens bevestiging of goedkeuring, en die zijn daarbij ook nog in het bezit van een aantal gegevens, dan kan het wel zijn dat er nadien ambras zou kunnen mee gepaard gaan.
In alle geval, bij mij is het toch al redelijk lang geleden dat ik zo'n telefoontje gekregen heb, en in zo'n geval duurt het niet lang voordat den telefoon dicht gaat.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Ik heb zowat alles via TELENET = TV, Telefoon, Computer...
En was relatief tevreden, hoewel er recent alweer een kleine prijsverhoging was.
MAAR super ergerlijk is het feit, dat sedert enkele weken alle dagen mijn mailbox
een lading JUNKmail binnen krijgt.
En hoewel ik dat kan wissen, moet ik toch altijd even kijken of er niks foutief tussen die JUNK is geraakt...
En was relatief tevreden, hoewel er recent alweer een kleine prijsverhoging was.
MAAR super ergerlijk is het feit, dat sedert enkele weken alle dagen mijn mailbox
een lading JUNKmail binnen krijgt.
En hoewel ik dat kan wissen, moet ik toch altijd even kijken of er niks foutief tussen die JUNK is geraakt...
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Zie mijn vorige berichtje hierboven
Intussen liet TELENET weten, dat ze het "héél druk hebben" en mijn vraag NIET kunnen beantwoorden.
Voordien probeerden ze me wel een nog duurder maandabonnement aan te smeren,
maar als ze het nu zogenaamd al heel druk hebben , zal ik alles maar laten zoals het is
Intussen liet TELENET weten, dat ze het "héél druk hebben" en mijn vraag NIET kunnen beantwoorden.
Voordien probeerden ze me wel een nog duurder maandabonnement aan te smeren,
maar als ze het nu zogenaamd al heel druk hebben , zal ik alles maar laten zoals het is
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Heb je al eens via FB geprobeerd om hen te bereiken, gewoonlijk zijn ze daar heel vlug om te antwoorden.Hobo schreef: ↑14 mei 2024, 11:04Zie mijn vorige berichtje hierboven
Intussen liet TELENET weten, dat ze het "héél druk hebben" en mijn vraag NIET kunnen beantwoorden.
Voordien probeerden ze me wel een nog duurder maandabonnement aan te smeren,
maar als ze het nu zogenaamd al heel druk hebben , zal ik alles maar laten zoals het is