Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.
-

boeffer
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
19 jun 2026, 22:20
Ik krijg van AI wat toetsensamenstellingen aangeboden en lukt niet, copy & paste ook niet.
Alt en 0186 of Alt en 167, beiden geeft enkel het gradensymbool ' ° ' weer. Bij AI heb ik een knipsel gemaakt hoe het zou moeten zijn:

W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-

audibac
- Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
- Locatie: Haspengouw
20 jun 2026, 11:56
Het graden symbool is alt+0176 < 33° of de windows toets en de punt komma toets indrukken , dat kun je zelfs aan de taakbalk vast zetten .
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-

verhaegen
- Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
20 jun 2026, 12:05
schift +altgr+ o
dat werkt in word of wordpad (intypen)
selekteer dat dan en kopeer en ga het ergens plakken
-

boeffer
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
20 jun 2026, 12:35
Even nog een knipsel van die kleine o met streepje eronder:

W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-

verhaegen
- Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
20 jun 2026, 15:54
druk eens op windowsvlag +R
vul dan in : charmap en druk op uw entertoets
zoek daar eens in
als het daar niet instaat dan zou ik het niet weten
-

boeffer
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
20 jun 2026, 23:52
https://en.wikipedia.org/wiki/Ordinal_i ... #Masculine
Deze link geeft ook wat resultaat, lukt niet meteen of moet ik een Italiaans toetsenbord hebben dan.
Je kan die leestekens ook zelf maken, mss daarom dat ik ze niet copy paste kan doen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-

sacho
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
21 jun 2026, 07:49
Dit werkt enkel in Word. Als je dan copy paste hier doet wordt het een normaal gradenteken omdat het geen letter is maar een symbool.
klik op invoegen->symbool -1-latijn uitgebreid->tekencode 00BA

-

boeffer
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
22 jun 2026, 14:59
Ok 't is een afbeelding.
Ik ben de vraag even gaan stellen bij zo'n groep die Spaans leren voor de toetsencombinatie of evtl een vreemd toetsenbord (instelling) hebben.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-

sacho
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
23 jun 2026, 06:53
Het is geen tekening maar een symbool(speciale tekens) in Word

-

boeffer
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
23 jun 2026, 15:33
Bij mij zegt 'm foert zonder streepje en heb een MS Office prof plus 2026:

W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-

sacho
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
23 jun 2026, 16:57
En als je het lettertype veranderd links bovenaan.
Nu staat er Tahoma bij u
bij mij (normale tekst) tussen haakjes. Dat staat helemaal bovenaan in de rij.
-

boeffer
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
23 jun 2026, 22:12
O resultaat bij je correctie, het blijft die kleine °. Klein streepje erboven is wel te vinden. Heb jij dan een oude MS Office?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-

sacho
- Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
24 jun 2026, 09:20
Het werkt bij mij zowel met office 2010, 2013 en ook in de nieuwste Libre Office
-

boeffer
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
24 jun 2026, 21:44
✈✈☺ LibreOffice heeft symbolen die je niet hier of in MS Word kunt pasten. Het rangtelwoord symbool blijft °. Zaak gesloten.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk