Stuk darm laten wegnemen

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

24 jun 2019, 14:37

Graag gedaan MaLoReg!

Ik was al lang niet meer in de grot geweest en als dingen goed gaan dan ga ik ook om te bedanken.

22 maart kreeg ik een gezonde kleinzoon.

28 mei kreeg ik een fonkelnieuwe knie, zit ook nog in revalidatie maar ben toch blij dat ik hier nog zit.

Ik heb dus bedankt maar ook om jouw genezing gevraagd, vertrouw maar!

Vertrouw maar, op je lichaam, op het universum, op de artsen, tegenwoordig kunnen ze al zo veel.

Ik begrijp Danny ook wel, hij denkt als een man, mezelf kennende begrijp ik hoe jij denkt en waarom je nog zo graag bij je zoon bent.

Vertrouw maar, alles komt goed.

Vele groetjes,

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

24 jun 2019, 19:32

Het is allemaal niet zo simpel als alleenstaande hoe dapper je ook wil zijn en hoe zelfstandig je ook bent.
Als je enig kind dan nog zo ver van je weg woont al helemaal niet.
Een onnozel akkefietje was hier een paar weken gelden al genoeg om mij te laten panikeren.
Ik heb dan vier kinderen waarvan er twee redelijk kortbij wonen...
Ik begrijp je volkomen MaLoReg.

Misschien nu al even uitkijken naar een revalidatieplaats ergens aan de kust of zo?
Probeer minstens 's nachts niet te piekeren dan los je toch geen problemen op.

Geniet nu nog zoveel mogelijk.
MaLoReg

24 jun 2019, 20:17

Dag helena. Jouw warme woorden en ook die van sommigen hier doen mij echt heel goed.
Er hier niet aan denken is natuurlijk onmogelijk maar 'k val Dimi er niet mee lastig. Toch zijn er
kleinere dingen die wel een beetje moeilijk zijn zoals bvb het is bakkens heet en afkoeling in de zee zou zeer welkom zijn maar ook dat gaat niet ('k bespaar jullie de uitleg waarom niet).
Eten gaat nu goed-voordien woog ik nog slechts 45 kgr. en 'k at als een klein vogeltje, daar kan ik nu niet over klagen want alles gaat vlot binnen en 'k heb zelfs honger.
Wat jou vriendelijke suggestie van bvb ergens te gaan revalideren betreft: geloof me, ik wil zo
snel mogelijk naar HUIS en dan een verpleegster laten komen en Dimi die verlof zal nemen om me bij te staan zo goed en zo kwaad mogelijk (want ne jongen is geen meisje als je begrijpt wat ik
bedoel). Dus eerst zien dat ik door de operatie kom-dan zien dat er geen gevolgen zijn die mij het verdere leven moeilijk maken en als dat allemaal achter de rug is, dan thuis revalideren en tegen de
Lente aan terug naar de zoon in Griekenland:::::joepie!!! ZO zullen we het maar denken .

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

11 jan 2020, 23:12

ken mensen en hebben geen problemen gehad nadien. kalm en niet piekeren ! komt goed.
Windows 10 Pro 64-bit
Intel Core2 Quad CPU Q6600 @ 2,40GHz 5,0GB RAM, NVIDIA GeForce 8400 GS
Norton Security 2018