Dragon capsule en ISS

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

01 jun 2020, 10:03

Heeft er nog iemand gisteren avond (31/05) gekeken naar de live reportage van de koppeling van de Dragon capsule aan het ISS?

Zoals ik dit ook liet verstaan in de topic waar ik het over de Hubble telescoop had, vind ik dit ook onwaarschijnlijk, hoe ze daar vliegend aan een snelheid van 27.000km/u elkaar heel stilletjes naderen en ten slotte zich aan elkaar koppelen.

Toen de twee astronauten dan uiteindelijk overgestapt waren van uit de capsule in het ISS heb ik gemerkt dat een van de astronauten veelvuldig de rechter zijde van zijn voorhoofd aan het afvegen was, alsof hij zich ergens tegenaan gestoten zou hebben.

Heeft iemand hier weet over wat daar zou gebeurd zijn?

Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

01 jun 2020, 11:56

De collega van Bob Behnken stootte inderdaad z'n voorhoofd, hij was bang dat er zich bloeddruppels zouden vormen ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

01 jun 2020, 14:56

Hello E.T., bedankt, ik dacht wel dat dit zo iets zou zijn, ik heb daar echter niets van gemerkt tijdens het bekijken van die live uitzending, ik vermoed zelfs dat dit gebeurd is voordat ze in het ISS waren, ik zat volledig rechts in beeld, en was bestendig zijn voorhoofd aan het afwrijven.

Heb jij dat ergens gelezen of wat?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender