Gebruik van PB

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

30 jun 2020, 10:15

Hello iedereen, sinds bepaalde wijzigingen aan de site kan ik niet meer werken mat PB berichten, als ik een PB opmaak en deze verstuur, dan moet die toch terug te vinden zijn in een van de volgende onderdelen
Afbeelding
Bij mij vind ik daar niets terug, of doe ik iets verkeerd?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

30 jun 2020, 10:42

Eerst zie je die staan in Postvak Uit, daarna in Verzonden Berichten , als het pb werd opgehaald.
Kijk eens bij Gebruikerspaneel, daar zie je misschien wat moet aangevinkt staan.
Succes Danny.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

30 jun 2020, 15:28

Hello Reini, bedankt voor dit antwoord.
Dat is ook wat ik dacht, mijn laatste PB is van 7 jun 2020, en dat staat inderdaad in het postvak uit, maar een bericht dat ik gisteren wou versturen vind ik nergens terug.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

30 jun 2020, 16:24

Danny.

ben je zeker dat het ook verzonden is dan?Ik heb het ook al voorgehad dat je tweemaal moet klikken op verzenden voor het echt weg is.De laatste tijd niet meer maar het is al eens gebeurd.

stuur als test eens een bericht aan u zelf gericht.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

01 jul 2020, 08:31

Redpoppy, bedankt voor dit antwoord.
Ik heb jouw voorstel een PB naar mij te sturen gedaan met volgende resultaten.
Afbeelding

Ik klik op "Nieuw bericht sturen", en krijg het volgende te zien waarin ik de bestemmeling (ikzelf) invul, ook het onderwerp en een beetje tekst, waarna ik op verzenden klik.

Afbeelding

Ik krijg een nieuwe melding te zien die er als volgt uitziet, ik veronderstel dus dat mijn bericht verstuurd is. Noteer dat daar een vermelding staat dat er 2 berichten in mijn postvak in zouden staan, die kan ik echter niet vinden, van waar die vermelding komt weet ik niet.

Afbeelding

Ik ga naar mijn postvak uit en verwacht daar dat zojuist verzonden bericht te vinden, maar dat staat er niet.

Afbeelding

En ook in het postvak verzonden berichten staat daar geen vermelding van.

Afbeelding

Ik heb mijn verstuurde bericht ook niet ontvangen, er is dus een probleem, maar waar zit het?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

01 jul 2020, 08:41

Danny.,

als je bericht echt verzonden is moet je dit krijgen :


Afbeelding

anders is het niet verzonden. Ik heb als test een bericht naar mijzelf verzonden en moest ook 2X op verzenden klikken voor het effectief weg was.

en dan zie je dit ook :



Afbeelding


bij u staat er voorbeeld, dan moet je nog eens klikken op verzenden dan is het bericht ook echt weg.
Dit is niet altijd sommige dagen lukt het van de eerste maal.

Afbeelding
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

01 jul 2020, 09:39

Redpoppy, dat was het, het is opgelost waarvoor dank.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

01 jul 2020, 10:08

Danny,

graag gedaan
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet